Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد امام جمعه یزد با بیان این که خط قرمز ملت ایران امنیت و ولایت‌فقیه است، گفت: ایجاد شبهات مختلف یکی از توطئه‌های امروز دشمنان علیه امنیت، ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است.

آیت الله «محمدرضا ناصری یزدی» در خطبه‌های این هفته 22 آذرماه نماز جمعه یزد با بیان این‌که دشمنان دین و نظام اسلامی از ابتدا تاکنون به دنبال حذف ارزش‌های دینی و انقلابی ایران بودند، اظهار کرد: مرام حاکم بر سیاست‌های انقلاب اسلامی نقطه مقابل ستمکاری و عین استکبار ستیزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توطئه‌های شوم استکبار جهانی در علیه ایران اسلامی، افزود: نفوذ و ایجاد تفرقه از جمله مهمترین توطئه‌های دشمنان دین برای برهم زدن امنیت کشورهای مسلمان است.

امام جمعه یزد در ادامه گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران نظام باید بدانند دشمن همیشه در کمین امنیت و آرامش کشور است.

ناصری یزدی ایجاد شبهات مختلف را از جمله توطئه‌های شوم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران عنوان و تصریح کرد: استکبار به دنبال ناامید کردن ملت ایران از سیاست‌های اجرایی نظام است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دشمنان سعی دارند در بستر فضای مجازی روح و روان جوانان جامعه اسلامی را اسیر و آنها را به سمت تباهی بکشانند، بیان کرد: تنها راه مقابله با توطئه امروز استکبار جهانی آگاهی در برابر نقشه آنها افزایش بصیرت دینی است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد استفاده مناسب از رسانه و فضای مجازی را از دیگر ضرورت‌های اجرایی برای مقابله با دشمنان دین و نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان و نسل جوان باید نسبت به اقدامات آنها بصیرت و روحیه انقلابی داشته باشند.

وی با بیان این‌که مسئولیت دستگاه ها و نهادهای تربیتی و فرهنگی در عصر کنونی سنگین تر از گذشته است، تأکید کرد: آموزش و پرورش و دیگر نهادهای فرهنگی باید بیش از پیش بحث معرفت دینی و تفکر عاقلانه را بین نسل جوان ترویج کنند.

ناصری یزدی در پایان سخنان خود با بیان این که دشمنان باید بدانند خط قرمز ملت ایران امنیت و ولایت فقیه است، گفت: وحدت و همدلی تنها راه ایستادگی در برابر توطئه دشمنان نظام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی يزد نمازجمعه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا به دشمنان اسرائیل کمک می کند | اموال تشکیلات خودگردان باید توقیف شود!

به گزارش همشهری آنلاین، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل در سخنانی، اعلامیه وزارت خارجه آمریکا برای تحریم یک یگان ارتش این رژیم طی روزهای آینده را «کمک به دشمنان اسرائیل» تلقی کرد.

او گفت: «واشنگتن یگان نیتسح یهودا را با هدف فشار بر ما و به دلایل سیاسی تحریم می‌کند و این اقدام در راستای منافع دشمنان ما در تشکیلات خودگردان است».

بن گویر سپس گفت که تل آویو باید همه اموال تشکیلات خوگردان که در اختیار اسرائیل قرار دارد را در پاسخ به این تحریم‌ها توقیف کند.

«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا روز گذشته گفت که واشنگتن طی روزهای پیش رو تحریمی را علیه یگان «نیتسح یهودای ارتش اسرائیل» به دلیل اقدامات این یگان در نقض حقوق فلسطینی‌ها در کرانه باختری اعمال خواهد کرد.

یگان نیتسح یهودا از داوطلبان مردی تشکیل شده که از یهودیان متعصب هستند و به شکل سیستماتیک در کرانه باختری به سرکوب فلسطینی‌ها میپردازند.

در پی انتشار این خبر بنی گانتز، وزیر دفاع سابق اسرائیل و عضو کابینه جنگ و نیز بنیامین نتانیاهو نخست وزیر آن کشور از چنین تصمیمی انتقاد کردند.
نتانیاهو گفت که تحریم یک بخش از ارتش اسرائیل در میانه جنگ اقدامی غیراخلاقی است. هر دو نفر گفتند تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تصویب این تحریم خواهند کرد.

هرچند اقدام آمریکا ارتباطی به جنگ غزه ندارد و تحریم مذکور به اقدامات یگان نیتسح یهودا در دوره پیش از آغاز جنگ در کرانه باختری مربوط می‌شود.

با این حال به نظر می‌رسد قصد آمریکا برای تحریم این یگان با هدف ترمیم چهره خود نزد افکار عمومی جهانی باشد؛ به خصوص اینکه حمایت بی چون و چرای واشنگتن از رژیم تل آویو و وتوی قطعنامه اخیر شورای امنیت برای عضویت دائم فلسطین در شورای امنیت با انتقادات شدید کشورها مواجه شد.

در این میان کنگره آمریکا نیز شب گذشته یک بسته کمک 26 میلیارد دلاری برای اسرائیل تصویب کرد.

کد خبر 846111 منبع: فارس برچسب‌ها فلسطین - محمود عباس اسرائیل خبر ویژه آمریکا و اسرائیل

دیگر خبرها

  • احتیاط، تفرقه‌افکنان مشغول کارند! | سناریوی اختلاف‌افکنی برای به حاشیه بردن حجاب
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی
  • آمریکا به دشمنان اسرائیل کمک می کند | اموال تشکیلات خودگردان باید توقیف شود!
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • اقتدار، امنیت و توسعه کشور مرهون اقدامات سپاه پاسداران است
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی
  • اگر اسرائیل تصمیم اشتباه دیگری بگیرد، نامی از او باقی نخواهد ماند
  • رسانه عبری: تل‌آویو نگران گام بعدی مسکو است