Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@12:00:32 GMT

مسوولان پاسخگوی اعتراض به حق مردم باشند

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۱۲۴۰

مسوولان پاسخگوی اعتراض به حق مردم باشند

حجت الاسلام فاضلیان با بیان اینکه مسوولان پاسخگوی اعتراض به حق مردم باشند، گفت: مردم در اغتشاشات اخیر توطئه دشمن را شناخته و با تدبیر از آن به خوبی عبور کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، "حجت الاسلام سید حسن فاضلیان" در خطبه های نماز جمعه عبادی، سیاسی این هفته در همدان افزود: امروز هدف جهان استکبار ایجاد تفرقه بین مسلمانان است و امروز جامعه نیاز دارد که دانشگاه و حوزه بیش از پیش وحدت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت همدان با اشاره به هفته وحدت دانشگاه و حوزه، تصریح کرد: وحدت بین همه جامعه به خصوص استادان حوزه و طلبه‌ها با استادان دانشگاه و دانشجویان رمز موفقیت است.

 

وی با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش پرداخت و خاطرنشان کرد: هفته گذشته جشنواره علامه حلی برگزار شد و از طلبه‌های محقق و پژوهشگر تقدیر به عمل آمد و مجموعه مقالات محققان نیز چاپ می شود.

 

وی ابراز داشت: کنگره بزرگداشت آیت الله تالهی هفته جاری برگزار می‌شود و مقام معظم رهبری درباره شخصیت والای آیت الله تالهی سخنان قابل توجهی فرموده اند.

 

حجت الاسلام فاضلیان به اغتشاشات اخیر در کشور نیز اشاره‌ای کرد و بیان داشت: و ادامه داد: مردم به خوبی درک کردند که دشمن در این حوادث دخیل بود زیرا آنها سال‌ها در این اندیشه‌اند تا به نظام اسلامی ضربه وارد کنند.

 

وی با بیان اینکه دشمن با کُشته‌سازی در شهرهایی همچون شهریار و ملارد به دنبال تحقق اهداف خود بود، گقت: اغتشاش نقشه دشمن بود که از ۲ سال پیش طراحی شده بود و با افزایش قیمت بنزین برنامه خود را عملی کرد.

 

امام جمعه موقت همدان اضافه کرد: مقام معظم رهبری نیز فرمودند که از خانواده های آسیب دیدگان در اغتشاشات اخیر سرکشی کرده و افرادی که بی گناه فوت کردند شهید اعلام شوند و به خانواده آنان دیه پرداخت شود.

 

وی با انتقاد از افرادی که از بیت‌المال دزدی و از اموال مردم اختلاس می‌کنند، گفت: خدا می‌داند آن‌هایی که برای اختلاس برنامه‌ریزی می‌کنند چه سرنوشتی در آخرت خواهند داشت.

 

 

 

 

پایان پیام/155

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مجلس انتخابات اجلاس نماز فهما طرح ملی فهما مجلس شورای اسلامی قرآن کریم اغتشاشات اخیر در کشور اختلاس وحدت حوزه و دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر‌دهنده محاسبات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، گزارش این شماره خط حزب‌الله، تحلیلی است بر عملیات تنبیهی ضد‌صهیونیستی «وعده صادق» که بازتاب زیادی در رسانه‌های غربی داشته است.

 «برخورد برنامه‌ریزی شده و قاعده‌مند با چالش دشمن ساخته» عنوان یادداشت هفته این شماره خط حزب‌الله است که الزامات مقابله موثر و هوشمندانه با مسئله نقشه دشمن برای کشف حجاب را از منظر رهبر انقلاب اسلامی، بازخوانی کرده است.

خط‌حزب‌الله در این شماره خود از تاکید اخیر رهبر انقلاب اسلامی بر تاریخ‌سازی عملیات وعده‌ی صادق و تجلیل حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از پخش تلویزیونی برنامه تلاوت قاریان نوجوان در حرم حضرت معصومه (س) خبر داده است.

شماره این هفته‌ی خط حزب‌الله به روح مطهر سردار شهید حسن طهرانی مقدم، تقدیم می‌شود.

دیگر خبرها

  • لشگرکشی گارد مسلح به دانشگاه ها؛ اعتراض‌ دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه به خشونت کشید | ببینید
  • (تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • عملیات وعده صادق؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر‌دهنده محاسبات
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • اجرای ۲۸۰ عنوان به مناسبت هفته کارگر در استان همدان
  • لغو مراسم انجمن قلم آمریکا به دلیل اعتراض نویسندگان به حمله اسرائیل به مردم غزه
  • مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسوولان بود