Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت زاهدان گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران پس از عبور از ۴۰ سال فراز و فرود و دسیسه دشمنان در اوج اقتدار قرار دارد. ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، حجت‌الاسلام سید‌روح الله حسینی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران پس از عبور از 40 سال فراز و فرود و دسیسه دشمنان در اوج اقتدار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شیراز: مردم از اینکه دولت خوب فرمایشات رهبری را اجرا نمی‌کند گلایه دارند / مجلس ‌شریک دولت شده استانتقاد شدید امام جمعه کرج از ‌تنبیه دانش‌آموزان یک مدرسه / مدیرکل ‌آموزش و پرورش ‌البرز دل به خدمت ندار‌ددرخواست امام جمعه بوشهر از هیئت دولت: ‌بدون معطلی سهمیه‌ بنزین قایق‌های صیادی را ابلاغ کنید‌

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد: جمهوری اسلامی با تکیه بر توان داخلی از همه مشکلات عبور خواهد کرد و در این مسیر به هیچ کشوری باج نمی‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران در طول 40 سال اخیر هرچه در توان داشتند به میدان آوردند تا انقلاب اسلامی را از مسیر خود خارج کنند اما به لطف خداوند و با رهبری بی‌نظیر امام(ره) و رهبر معظم انقلاب راه به جایی نبردند.

حجت‌الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه امروز همه دنیا اقرار می‌کند ایران اسلامی به یک کشور مقتدر در جهان تبدیل شده، افزود: مسئولان ما هرگز به آمریکا و متحدانش اعتماد نمی‌کنند.

انتهای پیام/393/ش

R7843/P/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» افسانه شکست‌ناپذیری مستکبرین را در هم شکست

حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ضمن تبریک عملیات غرورآفرین «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع رژیم غاصب اسرائیل در سخنانی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران تصمیم گرفت تنبیهی برای رژیم صهیونیستی به‌کار گیرد و در این میان مقام معظم رهبری در نماز عید فطر فرمودند که این رژیم باید تنبیه شود.
 
امام جمعه کنگاور ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با استفاده از پهپادها این پیام را به جهانیان داد که قد و قواره رژیم صهیونیستی در حدی نیست که ما از پیشرفته‌ترین سلاح‌هایمان استفاده کنیم بلکه با فرستادن این سلاح‌های معمولی و ساده آن‌ها را تحقیر کردیم.
 
حجت الاسلام حسینی این عملیات را یک عملیات تاکتیکی و ترکیبی برشمرد و خاطرنشان کرد: به واسطه این پهپادها ایران، گنبد آهنین و سیستم پیشرفته و سه لایه آن‌ها را در هم شکست و در زمانی که سیستم دفاعی آن‌ها درگیر بود ایران اقدام به پرتاب چندین موشک کروز و بالستیک کرد و با این عملیات هوشمندانه ناتوانی و ضعف صهیونیست‌ها را برای همگان نمایان ساخت.
 
وی تصریح کرد: کسانی که دوست ما بودند این عملیات را تحسین کردند و دشمنان ترسیدند و دیدند که جمهوری اسلامی ایران بر سر منافع خودش و منافع ملت با کسی شوخی ندارد بلکه با تمام قوا دفاع می‌کند.
 
امام جمعه کنگاور عنوان کرد: دوست و دشمن اعتراف کردند که ایران با درصد اندکی از قوای خودش به میدان آمد و تجهیزات معمولی را استفاده کرد اما رژیم صهیونیستی ۱۰۰ درصد توان خودش را به‌کار گرفت چون بحث مرگ و زندگی‌شان در میان بود اما نتیجه آمادگی ۱۰۰ درصدی صهیونیست‌ها این ناکامی بزرگ بود.
 
وی ادامه داد:  آمریکا، انگلیس و فرانسه از رژیم صهیونیستی حمایت کردند اما با همه این اوصاف جمهوری اسلامی ایران درس تلخی به آنها داد که در پای دفاع از کشور بسیار جدی هستند و ابهت و هیمنه پوشالی آن‌ها در هم شکست و لگد مال شدند و افسانه شکست‌ناپذیری آن‌ها را که با دروغ ترسیم شده بود، در هم شکست.
 
حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه سپاه صرفا یک ارگان نظامی نیست، ابراز داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متولی بسیاری از کارهای فرهنگی در بسیاری از نقاط ایران و حتی بسیاری از نقاط سایر کشورها است و با راه‌اندازی بسیج سازندگی، تأمین آب شرب، احداث جاده روستایی و تعمیر منازل کسانی که از طبقات پایین جامعه بودند و نیز در بحث کرونا بسیار تاثیرگذار عمل کرد.
 
امام جمعه کنگاور گفت: در بحث تکنولوژی‌ها هم سپاه خوش درخشید و احداث میدان گازی پارس و پالایشگاهی که در خلیج فارس انجام شد از موفقیت‌های بزرگ قرارگاه خاتم‌الانبیاء است.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرونده قضایی ۸ مهر زاهدان در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه وارد محدوده ریلی ایران نشده است
  • راه‌آهن: به‌تازگی قطار تجاری از افغانستان وارد ایران نشده است
  • عملیات «وعده صادق» افسانه شکست‌ناپذیری مستکبرین را در هم شکست
  • توقف قطار ترانزیتی افغانستان در ایران تکذیب شد
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند