Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:53:49 GMT

ترکیب سپاهان برابر پیکان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۱۲۵۵

ترکیب سپاهان برابر پیکان اعلام شد

امیرقلعه نویی 11 بازیکن اصلی تیمش برای جدال برابر پیکان را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین هفته رقابت های لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که چند روز پیش دو تیم پیکان و سپاهان در نقش جهان برابر در چارچوب رقابت های جام حذفی صف آرایی کرده بودند و حالا بار دیگر در اصفهان به هم رسیده اند.


امیرقلعه نویی که تیمش امتیازات خوبی در بازی های اخیر کسب نکرده، در این دیدار فقط سه امتیاز را می خواهد و ترکیب زیر را برای رسیدن به این مهم در نظر گرفته است:

 

پیام نیازمند، شایان مصلح، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی ولسیانی، رضا میرزایی، امید نورافکن، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده، کی‌روس استنلی

 

از نکات جالب توجه در ترکیب طلایی پوشان بازگشت حسینی به ترکیب اصلی است؛ بازیکنی که در دیدار برابر استقلال آسیب دیده بود و گمان می رفت حداقل یک ماه برای ریکاوری زمان نیاز دارد ولی امروز در روز محرومیت محبی در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته دیگر غیبت مرتضی منصوری و حضور رضا میرزایی در ترکیب اصلی به عنوان مدافع راست است.

فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان

به گزارش ورزش سه،مس رفسنجان در شبى كه موقعيت‌های دو رقمی گل‌زنی را برابر پیکان از دست داد بالاخره در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.
زننده تک گل مس جلال‌الدین علی‌محمدی در این بازی ششمین گل فصل خودش را در جام حذفی به ثمر رساند بعد از ثبت ۵ گل در رقابت‌های لیگ.

ویدئو: 330995

نکته جالب توجه اینکه جلال چهار بار با شوت‌های سنگین خودش در‌وازه حریفان مس را باز کرده، یک شلیک سنگین در بازی مقابل ذوب‌آهن ، دو شوت زیبا در بازی مقابل نساجی و چهارمین شوت گل‌ساز با پاس سعید واسعی  برابر پیکان در جام حذفی.

جلال در مرکز خط میانی مس با همین شوت‌ها همچنین یک گل دیگر برابر آلومینیوم و یک ضربه پنالتی برابر سپاهان مجموعا با ۶ گل در این فصل بهترین گل‌زن تیم نویدکیاست.

دیگر خبرها

  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد