Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دفتر امام جمعه ابهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه شهر ابهر، با اشاره به ۲۷ آذر، سالروز عروج مجاهدی خستگی‌ناپذیر و عالمی ربانی، آیت‌الله دکتر مفتح، گفت: اگر چه در راه وحدت حوزه و دانشگاه تلاش‌های بسیاری صورت گرفته، اما کارشکنی‌های متعددی نیز در راه مقابله با این هدف شکل گرفته است و بدون شک هستند کسانی که می‌خواهند بار دیگر بین این دو مرکز ارزشمند و میان این دو قشر مهم و تاثیرگذار جدایی بیاندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کسانی که دشمنان نظام اسلامی را می‌شناسند نباید اجازه دهند تا غبار کدورت، فضای آکنده از مهر و جو سالم علمی کشور را تیره و بیمار سازد و روز وحدت حوزه و دانشگاه فرصت خوبی است برای طرح مجدد و عالمانه این موضوع و آسیب شناسی و آفت زدایی از این شجره طیبه و تحکیم .

رحیمی به ثبت‌نام کاندیداها برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی اشاره و اظهار کرد: دین در بخش سیاست ستونی دارد، به نام مردم که شامل توجه به خواسته‌ها، اخلاق، دین، دنیای، کار، اشتغال، ازدواج و مسکن مردم، است.

امام جمعه ابهر افزود: دین به ما می‌گوید باید باور کنید خدمت به این مردم ستون دین است، اگر خدای نکرده این ستون آسیب ببیند نظام آسیب می‌بیند آن موقع خداوند نیز ما را رها خواهد کرد و لذا در آموزه‌های دینی پذیرش مسئولیت بسیار سخت و طاقت‌فرسا است.

رحیمی با تشریح فرمایشات پیامبر اکرم(ص) که بیانگر تفاوت بارز مسئولیت‏‌ها در نظام اسلامی با سایر سیستم‏‌های حکومتی دنیا است، افزود: ملاحظه عواقب اخروی مسئولیت‏‌های دنیوی یکی از الزامات حکومت دینی و نظام ولایی است که مراعات آن آثار مثبت و نتایج عینی و عملی در ابعاد مدیریتی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دارد.

وی به برکات معنویت‏‌گرایی و آخرت‌گرایی سعادت دنیوی و اخروی همه افراد جامعه به‏ ویژه کسانی که مسئولیت‏ دارند اشاره کرد و گفت: معنویت‌گرا بودن جامعه از وجوه تمایز مسئولیت در نظام اسلامی با سایر نظامات زمینی را نشان می‌‏دهد.

امام جمعه ابهر شایسته‌سالاری، حل سریع‌تر مشکلات جامعه، عدم کوتاهی و قصور مدیران در همه سطوح، کاهش بداخلاقی‏‌های سیاسی و تخریب دیگران را از پیامدهای مثبت معنویت‌گرا بودن مدیران مردم جوامع اعلام کرد.

رحیمی به روز حمل و نقل جاده‌ای اشاره کرد و گفت: ۲۶ آذرماه هر سال یادآور لبیک به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در ۲۶ آذرماه سال ۶۲ و خلق حماسه حمل و نقلی است و این حماسه سندی در راستای ولایت‌مداری، استکبارستیزی و دشمن‌شناسی فعالان حمل و نقل کشور به ویژه رانندگان است.

کد خبر 4796460

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه امام جمعه ابهر انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها یاسوج تعطیلی مدارس بیرجند خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت ارتش و سپاه منجر به تولید بازدارندگی شده است

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی به مناسبت روز ارتش نوشت: وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است.

به گزارش مشرق، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت روز ارتش, این روز را تبریک گفت.

متن پیام فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسئولین، مدیران و کارکنان مومن، شجاع و غیور آجا صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌ نمایم.

درخشش ارتش مکتبی و انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در میدان‌های خطیر ماموریتی که با همراهی، هم افزایی و هماهنگی سایر نیروهای مسلح به ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است؛ برای ایران و ایرانی افتخارآمیز و برای دشمنان رشک برانگیز است.

همت و جهاد مقدس و صادقانه ارتشیان غیرتمند در صیانت از استقلال ، امنیت و تمامیت ارضی کشور و دورسازی تهدیدات دشمنان از میهن اسلامی را می‌ستاییم و بر شهیدان و جانبازان والا مقام و رزمندگان سلحشور ارتش مقتدر و عزیز درود می‌فرستیم و تداوم خط پیشرفت‌ و پیشروندگی تحسین برانگیز در نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند به مدد دانش و فناوری روز، نیروی انسانی متعهد و پاکباخته و روحیه خودباوری و خود اتکایی و توانمندی‌های بومی و درونی موجود را آرزومندیم.

دوام توفیق آن فرمانده عالیقدر و یکایک ارتشیان عزیز، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و هدایت های ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از خدای قادر متعال مسئلت می نمایم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دیگر خبرها

  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • تجلیل از هنرمندان برتر استان مرکزی
  • ارتش و سپاه با وحدت، قدرت بازدارندگی را به‌وجود آورده اند
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • شهید فائزه رحیمی جوانی با اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی بود
  • وحدت ارتش و سپاه منجر به تولید بازدارندگی شده است
  • تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • شهیده فائزه رحیمی هنرمندی دلسوز و سرشار از اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی بود
  • بزرگترین فرش گل خاورمیانه در جشنواره لاله‌های کرج