Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعباس موسوی روز جمعه در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تبریز در تاریخ پرفراز و نشیب ایران همواره تاثیرگذار بوده استو امروز هم نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور دارد، اظهار کرد: توسعه روابط با کشورهای همسایه جزو اولویت‌های وزارت امور خارجه است.

استاندار آذربایجان شرقی هم با اشاره به ظرفیت‌های کم‌نظیر استان برای توسعه مراودات تجاری و اقتصادی و روابط علمی و فرهنگی با کشورهای همسایه، گفت: تبریز قابلیت تبدیل شدن به مرکز دیپلماسی منطقه را دارد و تحقق این موضوع یکی از اولویت‌های مدیریت استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا پورمحمدی اظهار داشت: استان آذربایجان شرقی با وجود موقعیت حساس جغرافیایی و هم‌جواری با چند کشور، از امن‌ترین استان‌های کشور است.

وی با بیان اینکه مردم تبریز و آذربایجان همواره وفاداری خود را به ایران نشان داده‌اند، افزود: تبریز همواره در تحولات تاریخی، در راه دفاع از میهن، پیشگام و پیشتاز بوده و به جرات می‌توان گفت که ایران مدرن، مدیون آذربایجان است.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: مردم تبریز در قضایای اخیر هم راه خود را از اغتشاش‌گران و برهم‌زنندگان نظم و امنیت جدا کردند و نشان دادند که امنیت و آرامش کشور را با هیچ چیزی معامله نمی‌کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به توانمندی‌های اقتصادی و تولیدی استان، از فعالیت ده‌ها واحد تولیدی و صنعتی با مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی در استان خبر داد و گفت: معتقدیم که همکاری‌های مشترک اقتصادی و تجاری با کشورهای همسایه باید با محوریت تبریز انجام شود.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 استان آذربایجان شرقی پورمحمدی سرمایه گذاران نظم و امنیت وزارت امور خارجه قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از موزه‌های آذربایجان‌شرقی ۱۷ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا بایرام زاده مجموع بازدید کنندگان از موزه‌های آذربایجان شرقی از ابتدای امسال تاکنون را ۱۲۸ هزار و ۲۲۳ نفر اعلام و اضافه کرد: این تعداد بسیار فراتر از پیش بینی‌های ستاد خدمات سفر نوروزی استان است، چون با توجه به شرایط آب و هوایی استان و همزمانی نوروز با ماه مبارک رمضان کاهش تعداد گردشگران و استقبال از موزه‌ها محتمل بود.

وی موزه کلیسای سنت استپانوس در جلفا، موزه آذربایجان و موزه قاجار در تبریز را دارای بیشترین تعداد بازدیدکننده در تعطیلات نوروزی تاکنون معرفی و اظهار کرد: در این مدت کلیسای سنت استپانوس با ۲۳ هزار و ۶۲۹ قطعه بلیت فروشی در صدر موزه‌های پربازدید آذربایجان شرقی قرار گرفته است.

بایرام زاده افزود: در این مدت تعداد ۱۲ هزار و ۵۷۱ نفر از موزه آذربایجان و ۹ هزار و ۵۱۰ نفر از موزه قاجار در تبریز بازدید کرده اند.

وی توجه عمیق به موزه‌ها و بازدید از این مراکز هویتی را جزو فرهنگ عمومی مردم تبریز و آذربایجان شرقی عنوان کرد و ادامه داد: با فرهنگ سازی و کمک رسانه‌های گروهی در سال‌های اخیر بازدید از موزه‌های مختلف در استان تبدیل به فرهنگ عمومی شده است و این موضوع اتفاق بسیار مهم فرهنگی در سطح کشور به شمار می‌رود.

کد خبر 6063565

دیگر خبرها

  • نخستین مراسم احیاء شب قدر در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • افطاری جمعی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تبریز با استاندار آذربایجان شرقی
  • انتصابات جدید در استانداری آذربایجان شرقی
  • افزایش ۱۷ درصدی بازدید از موزه‌های آذربایجان‌شرقی + فیلم
  • توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • بازدیداستاندار آذربایجان شرقی از انبار‌های اموال تملیکی استان
  • کلیسای سنت استپانوس پربازدیدترین اثر آذربایجان شرقی
  • بازدید از موزه‌های آذربایجان‌شرقی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • ببینید | لحظه انفجار یک مسجد در تبریز + جزئیات