Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ویژه آمریکا در امور کره شمالی روز یکشنبه در آستانه ضرب‌الاجلی که پیونگ‌یانگ برای واشنگتن قرار داده، وارد کره جنوبی می‌شود.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه کره جنوبی امروز، جمعه اظهار کرد، استیون بیگان، نماینده ویژه آمریکا در امور کره شمالی روز یکشنبه وارد سئول خواهد شد و در این سفر سه روزه با همتای خود و دیگر مقامات این کشور گفتگو خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزاری خبرگزاری رویترز، این وزارتخانه در بیانیه‌ای اظهار کرد: دو طرف درباره وضعیت فعلی در شبه‌جزیره کره با یکدیگر تبادل نظر خواهند کرد و راه‌های ایجاد پیشرفت در روند خلع سلاح کامل و دستیابی به صلح پایدار را بررسی خواهند کرد.

سفر بیگان به کره جنوبی گمانه‌زنی‌هایی را درباره تلاش احتمالی او برای نجات مذاکرات با کره شمالی برانگیخته است.

کره شمالی متعهد شده در صورتی که آمریکا پیش از پایان سال جاری میلادی به درخواست‌های این کشور رسیدگی نکند، "راهی تازه" را در پیش خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مذاکرات آمریکا و کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد سبزه زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اواخر وقت امروز احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی، جنوب شرقی و به ویژه در ارتفاعات استان وجود خواهد داشت.
طی امروز و فردا وزش باد در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و شمالی در برخی ساعات متوسط خواهد بود.
تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود و در این مدت استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و مرکزی و غربی خواهد شد.
بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • آمریکا فرستاده ویژه جدید برای غزه منصوب می‌کند
  • مانور فضایی کره جنوبی و آمریکا در برابر کره شمالی
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • اولین اتوبوس‌ خودران شیفت شب جهان در سئول (فیلم)
  • یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد