Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@01:35:24 GMT

دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در کشور هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۱۵۰۶

دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در کشور هستند

آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: دشمنان قسم خورده انقلاب به خوبی می دانند هم حوزه و هم دانشگاه منشاء بیداری مردم و عامل خیر کثیر برای جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: از همین رو و با توجه به مقبولیتی که این دو نهاد مهم میان مردم دارند دشمنان تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته اند تا میان آنها تفرقه ایجاد و از همدلی و وحدتشان بکاهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله علما خاطرنشان کرد: بدون شک هر قدر همدلی، وحدت و انسجام میان حوزه و دانشگاه بیشتر باشد دشمنان از رسیدن به اهدافشان بازخواهند ماند و نمی توانند سیاست خود را در مورد ضربه زدن به انقلاب پیاده کنند.

خطیب جمعه کرمانشاه همچنین با یادآوری مجاهدت های شهید مفتح در دوران مبارزات انقلاب، افزود: ایشان از مدرسان برجسته ای بودند که باوجود حضور در حوزه، در دانشگاه ها نیز تدریس داشتند و به بیداری و آگاه سازی دانشجویان می پرداختند.

وی تصریح کرد: اساتید و دانشگاهیان ما نیز باید شهید مفتح را الگوی خود قرار داده و تا می توانند در خصوص برنامه های دشمنان صحبت کرده و نسل جوان را از توطئه آنان آگاه سازند.

آیت الله علما یادآوری کرد: رهبر معظم انقلاب نیز علاقه خاصی به جامعه دانشگاهی ما دارند و در فرصت های مناسب ساعت ها با آنها به بحث و گفت و گو می پردازند و این به خوبی نشان می دهد که اساتید و دانشجویان ما تا چه اندازه در آینده و سرنوشت کشور تاثیرگذار هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با اشاره به روز پژوهش و تحقیق، گفت: برای هر کاری باید این موضوع مدنظر قرار گیرد چرا که در غیر این صورت نمی توان نتیجه لازم را کسب کرد.

وی همچنین 26 آذر روز حمل و نقل را نیز گرامی داشت و گفت: باید از رانندگان زحمتکش که روزهای زیادی را در جاده ها سپری می کنند قدردانی کرد، چرا که زحمات زیادی می کشند و برای اقتصاد کشور تلاش می کنند.

برچسب‌ها حوزه علميه نماز جمعه کرمانشاه دانشگاه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه نماز جمعه کرمانشاه دانشگاه ها حوزه علميه نماز جمعه کرمانشاه دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینستاگرام دسترسی به محتوای سیاسی را محدود کرد

ممکن است برخی کاربران اینستاگرام در روز‌های اخیر متوجه شده باشند که میزان محتوای سیاسی که پیش‌تر در این شبکه اجتماعی مشاهده می‌کردند، کاهش یافته است.

به گزارش سی‌بی‌سی، اینستاگرام همواره برخی پست‌ها را بدون دنبال کردن صفحات و بر اساس علایق افراد به آنها «توصیه» می‌کند. اما مدتی است که این رسانه محتوای سیاسی را سرکوب کرده و از نمایش پست‌های اجتماعی، حقوقی یا انتخاباتی به افراد خودداری می‌کند. به عبارت دیگر، اینستاگرام پست‌های با محتوای سیاسی را «به صورت خودکار» روی گزینه «محدود کردن» قرار داده است. (این گزینه در بخش تنظیمات قابل مشاهده است). 

همچنین به نظر می‌رسد این رسانه مستقیما به کاربران اطلاع نداده که چنین تغییراتی را ایجاد کرده است.

اگرچه یک راه سریع و آسان برای تغییر این نوع سرکوب محتوا وجود دارد، اما این اتفاق در حالی رخ داده که امسال در بسیاری از کشور‌ها انتخابات برگزار می‌شود.

بسیاری از کاربران از اینکه اینستاگرام بی سر و صدا چنین تغییراتی ایجاد کرده، خشمگین شده و برخی می‌گویند تعریف این شبکه اجتماعی از محتوای سیاسی آنقدر گسترده است که شامل پست‌های غیر سیاسی هم شده و نمایش آنان را نیز محدود کرده است. 

در واقع، شرکت «متا» که مالک اینستاگرام است، ماه گذشته اعلام کرد «توصیه فعالانه» محتوای سیاسی را از حساب‌هایی که کاربران آن را دنبال نمی‌کنند، متوقف کرده است. گفته می‌شود محدودیت مشابهی بر حساب‌های Threads ایجاد شده و قرار است در آینده بر شبکه اجتماعی فیسبوک نیز اعمال شود. 

شرکت متا می‌گوید قصد ندارد جلوی مشاهده محتوای سیاسی را بگیرد، اما اگر کسی قصد دارد چنین محتوایی را ببیند باید خودش صفحات مد نظر را دنبال کند.

گفتنی است، متا پیش از این دسترسی به خبر را به طور خاص در کشور کانادا محدود کرده بود.این تصمیم پس از آن گرفته شد که سنای کانادا اعلام کرد پلتفرم‌هایی مثل گوگل و متا برای استفاده از اخبار بنگاه‌های خبری باید با آنها به توافق مالی برسند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل کافه بین‌الملل

دیگر خبرها

  • قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج/ دادستان: علت درگیری اختلاف شخصی دو خانواده بود
  • توصیه امام جمعه قم خطاب به مسئولان برای ایجاد وحدت
  • کرمانشاه با استفاده از ظرفیت‌ گردشگری باید متحول شود
  • گردشگری می‌تواند اقتصاد کرمانشاه را متحول کند
  •  نقش حوزه علم و فناوری در بیانات نوروزی مقام معظم رهبری
  • ساعی: انجام کار فرهنگی منجر به رفع بسیاری از مشکل‌های کشور می‌شود
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟
  • موسوی لاری: ممکن است دولت و مجلس در مقابل همدیگر قرار گیرند/ تفرقه‌افکنان تغییر مشی دهند تا فضای وحدت ملی فراهم باشد/ شورای نگهبان بپذیرد که یکی از ‎عوامل شکستن وحدت ملی نوع رفتار این شورا است
  • ایجاد مصالحه در بیش از ۲۱هزار پرونده شوراهای حل اختلاف درهرمزگان
  • اینستاگرام دسترسی به محتوای سیاسی را محدود کرد