Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@05:07:17 GMT

علیپور: قهرمانی پایان فصل را می‌خواهیم

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۱۵۱۰

علیپور: قهرمانی پایان فصل را می‌خواهیم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهم نیست که چه تیمی در نیم فصل قهرمان شود زیرا به این عنوان، هیچ جامی داده نمی‌شود؛ ما به دنبال آن هستیم تا در پایان فصل به قهرمانی برسیم.

به گزارش مشرق، علی علیپور با اشاره به روند خوب پرسپولیس در هفته های گذشته، اظهار داشت: بازی خوبی مقابل گل گهر سیرجان انجام دادیم. در نیم‌فصل دوم هم باید همین طور با کیفیت بازی کنیم و تا نتیجه خوبی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم سرخپوشان در خصوص شانس قهرمانی این تیم در نیم فصل اول تصریح کرد: مهم نیست که چه تیمی در نیم فصل قهرمان شود زیرا به این عنوان، هیچ جامی داده نمی‌شود. ما به دنبال آن هستیم تا در پایان فصل به قهرمانی برسیم. تیمی موفق است که در زمان اتمام همه بازی‌های لیگ، صدر جدول را در اختیار داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

کالدرون: از بازی ترابی لذت می‌برم/ گروه‌مان در لیگ قهرمانان آسیا را دوست دارم

علیپور در مورد اینکه با توجه به گلزنی در دیدارهای اخیر، دوباره دل هواداران را به دست آورده و دیگر خبری از دلخوری آنها و شعارهای عجیب از روی سکوها نیست، افزود: بله خدا را شکر وضعیتم بهتر شده است. البته هواداران حق داشتند که از من ناراحت شوند چون آن علیپوری که آنها می‌خواستند، نبودم اما قول می‌دهم به قدری تلاش کنم تا به همان بازیکنی تبدیل شوم که هواداران می‌خواهند.

این بازیکن در خصوص روند گلزنی‌هایش و شانس حضور دوباره در تیم ملی تاکید کرد: قطعا دوست دارم امسال هم آن‌قدر گل بزنم تا آقای‌گل شوم و با وجود سرمربی جدید دوباره به تیم ملی برگردم.

مهاجم پرسپولیس در مورد بازی با سایپا اضافه کرد: همه بازی‌ها برای ما سه امتیاز در پی دارد و از این رو، هرگز ریسک نمی‌کنیم. تردید نکنید که حریف را دست‌کم نمی‌گیریم و به دنبال کسب پیروزی هستیم. سایپا به خوبی توسط کادرفنی آنالیز شده و با برنامه‌های گابریل کالدرون می‌توانیم حریف را شکست بدهیم. البته سایپا تیم بسیار خوب، جوان و باانگیزه‌ای به شمار می‌رود ولی ما هم پرسپولیس هستیم و باید برای برد به میدان برویم. 

وی در نهایت، با اشاره به گروه‌بندی لیگ قهرمانان آسیا و حضور پرسپولیس در گروه سوم این رقابت‌ها افزود: یکی از سخت‌ترین قرعه‌های ممکن نصیب ما شده است چون با قهرمانان غرب آسیا همگروه شدیم. کارمان واقعا دشوار است. الدحیل قطر و الشارجه امارات در صدرجدول لیگ‌شان هستند و التعاون هم با یک امتیاز کمتر نسبت به صدرنشین لیگ عربستان به کارش ادامه می‌دهد. با این حساب، کارمان واقعا دشوار شده ولی باید بتوانیم دل هواداران را به دست بیاوریم و با ارائه بازی‌های خوب، خودمان را نشان بدهیم. 

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین فوتبال لیگ برتر پرسپولیس علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ شایان مصاح مدافع ذوب‌آهن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری می‌کند و در تمامی بازی‌های این تیم به میدان رفته است. او در خصوص پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک می‌گوید: بازی سخت و حساسی بود و خدا را شکر که در دقایق پایانی دو گل زدیم و ۳ امتیاز مهم در فولادشهر گرفتیم. ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکردیم و حتی تا رده نهم هم پایین آمدیم ولی از ۳ بازی اخیر ۶ امتیاز گرفتیم و شرایط ذوب‌آهن در جدول تا حدودی بهتر شد.

بیشتر بخوانید: توافق خطرناک ستاره‌های پرسپولیس در رختکن!

ذوبی‌ها خودشان را آماده بازی با تراکتور در جام جذفی می‌کنند، تیمی که دو هفته پیش ۴ گل به آنها زدند. مصلح در مورد این بازی هم صحبت می‌کند: تراکتور بازیکنان خوبی دارد و لی انها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. ما ۴ گل در لیگ برتر به این تیم زدیم ولی این دلیل نمی‌شود که تصور کنیم بازی آسانی در پیش داریم. به هر حال آنها دنبال جبران هستند و می‌خواهند از این وضعیت بیرون بیایند، ما بازی سختی داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در جام حذفی می توان با انجام ۵ بازی به قهرمانی رسید و ما هم شانس خودمان را برای قهرمانی در این جام امتحان می‌کنیم.

از مصلح در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سوال می‌کنیم و اینکه پیش‌بینی او در مورد قهرمان لیگ چیست. مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید: پیش‌بینی واقعا سخت است چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز بالایی داشته باشد قهرمان خواهد شد. من شانس قهرمانی هر دو تیم را برابر می‌دانم.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1228206 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)
  • شیطنت مارکوس تورام: قرار دادن پیراهن اینتر روی پرچم میلان! + عکس