Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هر ۶ ماه یکبار آزمون وسع برگزار می‌شود و براساس این آزمون، حتی کسانی که یارانه دریافت می‌کنند، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

غلامرضا پناه با اشاره به وضعیت جاماندگان یارانه معیشتی، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود حدود یک میلیون خانوار در مرز دریافت یارانه معیشتی قرار می‌گیرند که به آنها پیامک ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با ارسال پیامک به این افراد ضمن اعلام مشمول دریافت یارانه، یارانه معیشتی به آنها پرداخت می‌شود.

 

 

معاون توسعه مدیریت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: کسانی که در این مرحله از بررسی، واجد شرایط دریافت یارانه نمی‌شوند، مجددا از طریق سیستم  و سامانه تدوین شده مورد بررسی قرار می‌گیرند که امکان دارد تعدادی از این افراد واجد شرایط شوند و این خانوارهای واجد شرایط تمام مبلغ مورد نظر که از روز اول اعلام شده به حساب آنها پرداخت می‌شود.

پناه، با بیان اینکه عده‌ای ممکن است در آینده شرایط اقتصادی و معیشتی بهتری داشته باشند، گفت: هر ۶ ماه یکبار آزمون وسع برگزار می‌شود و براساس این آزمون، حتی کسانی که یارانه دریافت می‌کنند، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در فرایند جدید متناسب با شرایط اقتصادی و معیشتی تصمیم‌گیری می‌شود./ خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاکمیت در بیان تولید نباید بترسد

نشست حکمرانی قرآنی براساس شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» شامگاه امشب دوشنبه (۶ فروردین‌ماه) با حضور محمود کریمی بیرانوند معاون توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، محمود کریمی بیرانوند -معاون توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی- در این ‌نشست با بیان اینکه وقتی از تولیدکننده‌ها صحبت می‌کنیم منظور این نیست که یک نفر کارخانه‌ای تاسیس و چندین هزار نفر را سرکار بگذارد، اظهار کرد: کسی که نیت به تولید یک کار دارد می‌تواند از داخل خانه خود شروع کند.

وی ادامه داد: وقتی یک نفر یک ترشی را با خلاقیت خود در داخل خانه تولید می‌کند این دقیقا دانش‌بنیان است، تولید همیشه قرار نیست همراه با زدن یک کارخانه باشد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فرهنگ‌سازی یادآور شد: حوزه تولید بسیار مهم است و حاکمیت در بیان تولید نباید بترسد، حاکمیت انگار به مساله تولید و آزادی آن فکر نکرده است.

کریمی بیرانوند بیان کرد: دستگاه‌های فرهنگی همه باید از مزیت‌های تولید حرف بزنیم و در این شکل مشارکت مردمی در تولید اتفاق می‌افتد.

وی افزود: فرهنگ تولید وجود ندارد، ما همیشه در تقاضا سوار می‌شویم، این سوال وجود دارد که آیا کار کردن در جامعه امروز ما نیاز است؟.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: اقتصاد تنها اگر خودش جلو برود و بدون فرهنگ باشد همین شرایط را در اقتصاد شاهد هستیم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴۰ بسته معیشتی میان زنان سرپرست خانوار مارگون توزیع شد
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی/ واریزی ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومانی برای این خانوار‌ها
  • یارانه فروردین یک میلیون و ۳۸۰ هزارتومان می شود؟
  • استفاده ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی
  • استقبال ۱۸۵هزارخانواربوشهری ازطرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی
  • ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری از طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال کردند
  • پرداخت ۲۱۰۰ میلیارد ریال به طرح فجرانه در استان بوشهر
  • هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ
  • مشکلات اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در کردستان+فیلم
  • حاکمیت در بیان تولید نباید بترسد