Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@23:37:31 GMT

کویت: نمی‌خواهیم شاهد محاصره ایران باشیم

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۱۵۴۰

کویت: نمی‌خواهیم شاهد محاصره ایران باشیم

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از الجزیره، منصور العتیبی، نماینده کویت در سازمان ملل متحد، تأکید کرد این کشور نمی‌خواهد شاهد در محاصره قرار گرفتن یا انزوای کشور اسلامی مانند ایران باشد.

او گفت: کویت نمی‌خواهد شاهد آن باشد که کشور مسلمانی مانند ایران در محاصره قرار می‌گیرد یا منزوی می‌شود. هیچ کسی سازوکار تحریم‌ها را ترجیح نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده کویت در سازمان ملل در ادامه افزود: ایران یک کشور همسایه و مسلمان است و امیدواریم اختلافات موجود حل و فصل شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: کویت محاصره ایران انزوای کشور اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی نوزدهمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام شهید هاشمی نژاد افزود: مسابقات بین المللی کشتی شهید هاشمی نژاد و گرامیداشت کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار و چهارصد شهید سرافراز استان در فرمانداری بهشهر برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این جلسه تاکید کرد: با هماهنگی و برنامه ریزی صحیح می‌توانیم شاهد میزبانی و رقابت‌های مناسب و با کیفیتی باشیم.

وی همچنین افزود؛ مازندران استانی ورزشی است و میزبانی این رقابت‌ها باید در شأن نام شهدا و استان باشد.

علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر در این نشست گفت: در طی ۱۸ دوره اخیر همه ارکان شهرستان برای برگزاری مناسب این رویداد تلاش داشتند و انشاالله در نوزدهمین دوره هم با کمک همه دستگاه‌ها و متولیان شاهد میزبانی مناسب این رویداد باشیم.

کد خبر 6081275

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • نوزدهمین دوره جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • نوزدهمین جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • اتحاد «میدان و دیپلماسی» و « سپاه و ارتش» در سایه ولایت
  • امام جمعه رشت: به زودی شاهد ‌اضمحلال اسرائیل خواهیم بود
  • ۲۱ روستای چابهار در محاصره سیل و گرگروها
  • ما نمی خواهیم شاهد جنگ با ایران باشیم
  • انتصابات در شهرداری قزوین بنا به شایسته سالاری و تخصص نیست
  • نمی‌خواهیم شاهد جنگ منطقه‌ای گسترده‌تر باشیم
  • آمریکا: نمی‌خواهیم شاهد جنگ منطقه‌ای گسترده‌تر باشیم