Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@20:37:44 GMT

 نماینده منتخب مردم هدفش خدمت به مردم و نظام باشد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۱۵۴۸

 نماینده منتخب مردم هدفش خدمت به مردم و نظام باشد

آیت الله دری نجف‌آبادی گفت: نماینده منتخب مردم هدفش خدمت به مردم و نظام باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» امروز جمعه٢٢آذر در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه اراک گفت: نماینده منتخب مردم باید درستکار و تنها هدفش خدمت به مردم و نظام باشد و فرد منتخب بداند در مقابل یک جامعه مسئول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: مردم باید در  عرصه انتخاب و حضور آگاهانه داشته باشند و شایسته‌ترین، خدمتگذارترین، انقلابی‌تربن، فداکارترین و امین‌ترین افراد را راهی مجلس کنند.

 

وی ادامه‌داد: مردم در انتخابات مجلس امسال افرادی را انتخاب کنند که  اسلام را سرلوحه قرار دهند زیرا حضور پرشور مردم در انتخابات پایه‌های جمهوری اسلامی را تقویت می‌کند.
امام جمعه اراک گفت: کسی که داوطلب انتخابات می شود باید خودش را وقف خدمت به مردم کند و از مخدوش کردن سایر داوطلبین بپرهیزد.

 

وی در ادامه به سالروز شهادت آیت الله مفتح اشاره کرد و افزود: اساس خودکفایی و بی نیازی به بیگانگان با پیوند حوزه و دانشگاه محقق شد و همگان شاهد بودند که بسیاری از مایحتاج جامعه در حوزه های گوناگون در کشور تولید شده است.

 


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بهترین گفتمان محوری برای وحدت ملی و وحدت نخبگانی که نماد اصلی آن، وحدت حوزه و دانشگاه هستند.

 

 

وی با بیان اینکه حوزه و دانشگاه مکمل یکدیگرند و نیازمند وحدت با هم هستند  ادامه داد: وحدت حوزه و دانشگاه باید به شکل عملی دربیاید و از شعار و برگزاری همایش خارج شود.

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اجلاس نماز سامانه فهما کانون های مساجد مجلس شهرستان انار فهما خطبه نماز جمعه انتخابات نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور یگان‌های امدادی سپاه در مناطق سیل زده تا پایان خدمت رسانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از ارزیابی ضعیت امدادرسانی به مردم سیل زده در استان‌های جنوب شرقی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان و دستور سرلشکر حسین سلامی برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه در منطقه تا بازگشت شرایط عادی زندگی مردم خبر داد.

وی افزود: از همان هنگام وقوع سیل تا به امروز سپاه در استان‌های تحت تاثیر بارش‌ها و سیل اخیر با گسیل امکانات و ظرفیت‌های مورد نیاز مانند ماشین آلات برای بازگشایی جاده‌ها و راه‌های روستایی، بالگرد برای تسهیل عملیات امداد و نجات و انتقال محموله‌های غذایی و دارویی و نقل و انتقال نیرو‌های امدادگر، اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به خدمت رسانی مردم و همراهی با سایر سازمان‌ها و نیرو‌های امدادی به طور شبانه روزی مشغول بوده است.

سردار شریف با اشاره به اینکه عمده نیاز‌های امدادی و خدمت رسانی هم اکنون در استان سیستان و بلوچستان متمرکز و ادامه دارد خاطرنشان کرد:بحمدالله ضعیت در استان‌های هرمزگان و کرمان به حالت عادی بازگشته است و کمک به سیل زدگان در استان سیستان و بلوچستان با سرعت و همافزایی دستگاه‌ها و همچنین حضور میدانی نیرو‌های مردمی ادامه دارد و با تاکید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یگان‌های سپاه امکانات، تجهیزات و نیرو‌های خود از جمله سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را همچنان در خدمت به مردم سیل زده و تامین شرایط جاری و معمول زندگی آنان فعال حفظ خواهند کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با توجه به هماهنگی، همکاری، هم افزایی و همت دستگاه‌های اجرایی و امدادی و نیرو‌های جهادی به ویژه مشارکت نیرو‌های مردمی به زودی از این شرایط عبور کنیم.

دیگر خبرها

  • دستور ویژه فرمانده کل سپاه به یگان‌های امدادی این نیرو + جزئیات
  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضور دارد
  • دستور مهم سردار سلامی به نیروهای سپاه
  • دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان
  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه در مناطق سیل زده تا پایان خدمت رسانی
  • کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضو دارد
  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس