Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-23@11:52:12 GMT

هیچ فایده‌ای در مذاکره با دشمن نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۱۶۰۱

هیچ فایده‌ای در مذاکره با دشمن نیست

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان یزد با اشاره به اینکه دشمن به دنبال این است که جامعه ما یک جامعه به‌هم‌ریخته و عاری از امنیت باشد، اظهار داشت: برای از بین رفتن امنیت کشور نیاز به زمینه است که دشمن در این خصوص برنامه‌ریزی‌هایی در فضای مجازی دارد تا ذهن مردم را نسبت به حکومت، نظام و دین اسلام و مسؤولان کشور بدبین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام‌جمعه یزد اضافه کرد: دشمن در جریان اتفاقاتی که در کشور رخ می‌دهد دنبال سوء استفاده است تا بتواند امنیت کشور را از بین ببرد و برخی از مردم هم که متوجه نیستند با این افراد دست‌نشانده دشمن همراه می‌شوند تا نقاط مهم و ارتباطی مردم را نابود کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با تأکید بر اینکه هیچ فایده‌ای در مذاکره با دشمن نیست، افزود: بارها و بارها گفته‌ایم که مذاکره با دشمن هیچ سودی برای ما ندارد بلکه آن‌ها دنبال سو استفاده‌شان از جمهوری اسلامی هستند و فقط می‌خواهند که ما زیردست آن‌ها باشیم تا هر آنچه می‌خواهند بر سر ما بیاورند.

وی بابیان اینکه در نظام اسلامی ما یک تحول بزرگ ایجادشده و این است که نظام جمهوری اسلامی با تمام دنیا متفاوت است، گفت: در این نظام حاکمیت به خدا دادیم و بندگی خود را به خدای متعال سپردیم و این تفاوت عظیم بین نظام جمهوری اسلامی با دیگر نظام‌های جهان است.

ناصری یزدی عنوان کرد: برای روی کار آمدن انقلاب اسلامی خون‌های بسیاری دادیم که باید اسلام و دین را حفظ و بتوانیم آن را به سراسر جهان منتقل کنیم.

امام‌جمعه یزد با اشاره به اینکه در انقلاب اسلامی مردم و حاکمیت یکی هستند و درهم‌تنیده هستند، افزود: چون هم حاکمیت و هم در این نظام مردم برای دین خدا تلاش می‌کنند و فقط خدای متعال را در کارهایشان می‌بینند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان کل کشور: نگاه قاضی باید اصلاحی باشد

دادستان کل کشور گفت: اهداف نظام جمهوری اسلامی تعلیمی، تربیتی و اصلاحی بوده و نگاه قاضی باید اصلاحی باشد که غالبا همین گونه است.

به گزارش مشرق، حجت‌ الاسلام محمدکاظم موحدی‌ آزاد روز شنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی افزود: اگر همه زندانیان، مجرمان و متهمان به این مساله توجه کنند در آینده آمار مجرمان به شدت کاهش پیدا می‌کند.

وی اظهار کرد: سند تحول و تعالی قوه قضاییه که بتازگی ابلاغ شد، نکات فراوانی دارد و رویکردهای نظام قضایی از جمله جایگاه قضات در این سند مشخص شده است.

دادستان کل کشور با بیان اینکه قاضی، محور نظم عمومی در جامعه و حاکمیت قانون در هر کشور است گفت: امروز قاضی جانشین ولی امر مسلمین در محکمه است چون قضاوت حق ولی امر مسلمین بوده و رعایت عدالت و حفظ استقلال هدف او است.

وی عنوان کرد: قاضی شارح جسد نیست بلکه ناجی غریق است همچنین مجازات، انتقام نیست بلکه اقدام تعلیمی و تربیتی است همانطور که برخی زندانیان، حافظان قرآن کریم و مربیان قرآنی می‌شوند.

حجت‌ الاسلام موحدی‌ آزاد افزود: دین مقدس اسلام، دین جامع است که حق همه انسان‌ها را در ابعاد مادی، معنوی و عقلی کاملا دیده و مقرراتی را برای آن وضع کرده است.

دادستان کل کشور گفت: نظام‌ جمهوری اسلامی با نظریه مثبت همین حقوق شکل گرفته است لذا از همان روزهای آغازین، این نظام شروع به احیای انواع حقوق مردم کرد.

وی اظهار کرد: تعداد بانوان باسواد ۴۳۹ درصد افزایش یافته است و در دورترین نقاط هم به ندرت بی سواد پیدا می‌شود در حالی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تحصیل در بسیاری از مناطق برای مردم مفهوم نداشت اما نظام این حق را احیا کرد.

حجت الاسلام موحدی آزاد با تاکید بر اینکه نظام اسلامی حقوق زنان را احیا کرد گفت: تعداد پزشکان متخصص زن نسبت به قبل از انقلاب ۵۰۰ برابر شده و همه اینها به برکت اسلام، خون شهدا و رهنمودهای امام انقلاب محقق شده است.

وی افزود: بیش از ۲۰۰ درصد اعضای هیات علمی بانوان افزایش داشته و تعداد داوطلبان دختر در کنکور بیشتر از پسرها شده است همچنین در سمت‌های مهم از جمله معاون رئیس جمهور، فرماندار، نماینده مجلس و هزار و ۲۰۰ قاضی زنان هستند.

دادستان کل کشور گفت: وقتی دشمنان نظام را در حال رشد دیدند که طومار استکبار پیچیده خواهد شد لذا از همان روزهای اول شروع به کارشکنی و ترور، بمب گذاری و ایجاد لانه‌های متعدد کردند تا جلوی رشد نظام را بگیرند.

وی افزود: هشت سال جنگ تحمیلی را بر ما اعمال کردند که به برکت خون شهیدان بسیاری از سدها شکست و اکنون نیز نابودی اسرائیل نزدیک شده است.

حجت الاسلام موحدی آزاد با بیان اینکه اسرائیل در محاصره نیروهای مردمی منطقه است اظهار کرد: نیروهای مردمی یمن، حزب الله لبنان و عراق ارتش تشکیل داده‌اند و امروز اسرائیل در محاصره ارتش‌های مردمی قرار گرفته است.

وی گفت: امروز دولت سیزدهم بسیاری از موانع را توانسته با توکل بر خدا و اقدام جهادی و راهبردهای پیامبرگونه مقام معظم رهبری از میان راه بردارد و روز به روز موفق تر شود.

دادستان کل کشور با بیان اینکه بیان خدمات نظام‌ توطئه دشمنان را خنثی می‌کند تصریح کرد: مردم باید از اقدامات و خدمات انجام شده مطلع شوند.

وی در ادامه با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی استان‌ها گفت: از منتخبان مردم در مجلس مطالبه‌گر هستیم و نمایندگان مجلس باید درخصوص مشکلات مردم ریل‌گذاری ‌کنند و نسبت به رفع آن بکوشند.

‌حجت الاسلام موحدی آزاد افزود: دولت‌ها می‌آیند و می‌روند اما منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی باید در قالب نشست‌هایی قبل از شکل‌گیری مجلس، مشکلات مردم و یکدیگر را بشناسند تا از فرصت استفاده کنند.

وی گفت: بخش قابل توجهی از مردم در سختی معیشت بوده و همه چشم‌ها به مجلس است؛ مردم در دور دوم انتخابات نیز بدون شک بیشتر و بهتر از دور اول شرکت خواهند کرد و نمایندگانشان را به مجلس می‌فرستند.

دادستان کل کشور با اشاره به معرفی رئیس کل جدید دادگستری خراسان جنوبی افزود: خراسان ‌جنوبی جزو استان‌های پاک قضایی کشور است و امیدواریم همین روال ادامه یابد.

در این آیین با حضور دادستان کل کشور، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، شماری از مسئولان استان، فرماندهان نظامی و انتظامی از ۲۳ ماه خدمات حجت‌ الاسلام علی موحدی راد رئیس کل سابق دادگستری خراسان جنوبی قدردانی کردند و محمد جعفر عبداللهی به عنوان رئیس کل جدید معرفی شد.

محمد جعفر عبداللهی اهل خراسان جنوبی است و پیش از این رئیس کل دادگستری استان سمنان بود.

دیگر خبرها

  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • برخی با حملات غیرمنصفانه به ارکان نظام در زمین دشمن بازی‌ می کنند
  • مسیح مهاجری: اول تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن کنید بعد جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • مماشات با کاظم صدیقی و علیرضا پناهیان مردم را به دین و نظام بدبین کرده
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید
  • نظام اسلامی، احیاگر حقوق زنان است
  • دادستان کل کشور: نگاه قاضی باید اصلاحی باشد