Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@15:21:00 GMT

دومعاون رییس جمهور در تقدیراز خلیلی صحبت می کنند

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۱۶۳۰

دومعاون رییس جمهور در تقدیراز خلیلی صحبت می کنند

ساعت 24 - حسن رفتار مهندس محسن خلیلی از صنعتگران اصیل ایرانی با مدیران خصوصی و دولتی که حالا به بیش از 6دهه رسیده است و و پایداری او برای توسعه صنعتی ایران و همراهی با بخش خصوصی موجب شده است شمار قابل اعتنایی از فعالان صنعتی و اقتصادی برای حضور در مراسم تقدیر از اعلام آمادگی کنند.

 مدیران برخی تشکل های بزرگ صنعتی در گفت و گو با ساعت 24 تصریح کردند حضور در مراسم مهندس محسن خلیلی برای بزرگداشت بخش خصوصی و ایستادگی برای طرح مصایب صنعت یک ضرورت است و اعضای تشکل های صنعتیدر این مراسم حاضر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سنت نیک که نکوداشت بزرگان اقتصادایران  در روزهای زنده بودن و سرپا بودن انها برگزار شود می رودد به یک نهاد تبدیل شود و پس از اقبال فعالان بخش خصوصی از نکوداشت میر محمد صادقی روزدوشنبه این مراسم برای خلیلی برگزار می شود. محسن خلیلی از پایه‌گذاران صنایع نوین ایران به ویژه در حوزه گاز به حساب می‌آید که به همراه پدرش برای اولین بار سیلندر گاز را طراحی کردند. آن‌ها با تاسیس مجموعه بوتان، سهم قابل توجهی در ورود گاز به خانه‌های ایران به جای نفت داشته‌اند.محسن خلیلی از پایه‌گذاران صنایع نوین ایران به ویژه در حوزه گاز به حساب می‌آید که به همراه پدرش برای اولین بار سیلندر گاز را طراحی کردند. آن‌ها با تاسیس مجموعه بوتان، سهم قابل توجهی در ورود گاز به خانه‌های ایران به جای نفت داشته‌اند.مراسم بزرگداشت محسن خلیلی عراقی که به پدر صنعت ایران نامدار شده است ، روز دوشنبه 25 آذر در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌شود.این مراسم با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول و محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهوری برپا خواهد شد.در این مراسم که به میزبانی پارلمان بخش خصوصی دایر می‌شود، غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران، روسا و اعضای هیات‌رئسیه اتاق‌های سراسر کشور، روسای تشکل‌های اقتصادی و تعدادی از فعالان اقتصادی حضور خواهند یافت.محسن خلیلی از پایه‌گذاران صنایع نوین ایران به ویژه در حوزه گاز به حساب می‌آید که به همراه پدرش برای اولین بار سیلندر گاز را طراحی کردند. آن‌ها با تاسیس مجموعه بوتان، سهم قابل توجهی در ورود گاز به خانه‌های ایران به جای نفت داشته‌اند.او به غیر از کسب‌و کار شخصی و خانوادگی نقش قابل توجهی در تشکل‌های صنعتی و حرکت دادن به صنایع مختلف ایفا کرده است.پایه‌گذاری انجمن مدیران صنایع از مهم‌ترین فعالیت‌های مدنی این صنعتگر بزرگ است. او از اعضای با سابقه و فعال اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی است که هرگز دست از تلاش برای ارتقاء جایگاه بخش‌خصوصی بر نداشت.او در امور خیریه نیز فعالیت‌های گسترده‌ای دارد که مشهورترین آن‌ها همکاری با موسسه محک است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های مردم استان سمنان با رئیس جمهور

دریافت 48 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با حضور رئیس جمهور و هیأت دولت در استان سمنان مردم خواستار پیگیری موضوعات جوانان و مسائل اقتصادی و معیشتی هستند. رئیسی دیروز در سمنان و شاهرود و امروز در دامغان حضور دارد.

گزارش علی شهسوار خبرنگار مهر و مشاهده می‌کنید.

کد خبر 6082367

دیگر خبرها

  • (تصاویر) از سید محمد خاتمی تا علی دایی در مراسم ترحیم همسر محسن مهرعلیزاده
  • صحبت‌های مردم استان سمنان با رئیس جمهور
  • بیش از ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند
  • رییس‌جمهور هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • رییس‌جمهور ۳ اردیبهشت عازم پاکستان می‌شود
  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد
  • ادای احترام رییس جمهور به جانبازان در مراسم رژه نیروهای مسلح
  • عکس| ملاقات آقای گل سابق پرسپولیس با علی دایی
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس