Web Analytics Made Easy - Statcounter

 پس از سه روز میزبانی شایسته شهر الوند در استان قزوین بیست و دومین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد و فرنگی در رده نونهالان و نوجوانان با قهرمانی قاطع تیم کشورمان به پایان رسید و ایران بر سکوی نخست ایستاد.

در پایان این مسابقات در کشتی آزاد تیم ایران با کسب ۲۴۵ امتیاز به عنوان نخست رسید و تیم قرقیزستان با ۹۷ امتیاز در رده دوم جای گرفت و آذربایجان با کسب ۷۳ امتیاز درجایگاه سوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در کشتی فرنگی هم تیم ایران با ۲۳۵ امتیاز قهرمان شد و بر سکوی نخست ایستاد و تیم‌های قرقیزستان و ارمنستان به ترتیب با ۱۳۷ و ۱۰۱ امتیاز به رده‌های دوم و سوم دست یافتند.

در این رقابت‌ها در مجموع کشتی گیران نونهال و نوجوان کشورمان در دو بخش آزاد و فرنگی توانستند قهرمان مسابقات کشتی بین المللی جام کودک شوند.

در بیست و دومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی روز جهانی کودک که در سالن یادگار امام شهر الوند برگزار شد، در مجموع ۲۰۲ کشتی گیر داخلی و خارجی از کشور‌های قرقیزستان، ارمنستان، تاجیکستان، ترکمنستان و آذربایجان با هم رقابت کردند.

این مسابقات با همکاری فدراسیون کشتی و شهرداری الوند به مدت سه روز در ورزشگاه یادگار امام شهر الوند و با استقبال خوب تماشاگران برگزار شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مسابقات کشتی قهرمانی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد مهم کشتی ایران در مریوان

رئیس هیأت کشتی مریوان گفت: کشور‌های قزاقستان، ارمنستان، گرجستان، بلغارستان، عراق و ایران در مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه به رقابت خواهند پرداخت.

جلال خوشنواز   از اهمیت این رخداد مهم گفت و‌ افزود: تاکنون چنین مسابقات با اهمیتی در استان کردستان و شهرستان مریوان برگزار نشده و تمام تلاش خود را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مسابقات به کار خواهیم گرفت.

 همزمان با مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان، تیم ملی کشتی کشورمان نیز اردوی خود را در این شهرستان برپا کرده است.

رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه تا ۳۱ فروردین ماه در شهر مریوان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی جام عبداله موحد
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد
  • ایران مقتدرانه قهرمان کشتی فرنگی آسیا شد
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان