Web Analytics Made Easy - Statcounter

 گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا حاضر شد و گفت: همانطور که می‌بینید همه تیم‌ها مقابل ما خوب بازی می‌کنند و بازی سختی خواهیم داشت. این یک بازی خاص برای تیم‌های مقابل ما است. فکر می‌کنم بازی سختی خواهیم داشت. امیدوارم که فردا بازی خیلی سختی نداشته باشیم، چون تا امروز همه بازی‌هایمان سخت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
همه رقبای ما خوب بودند و خوب دفاع کردند. مسلما اگر نتوانیم گل اول را بزنیم، به مشکل بخوریم.

او ادامه داد: حریف ما بیشتر از بازی مستقیم استفاده می‌کند. ما یک مهاجم قد بلند ۱۹۰ سانتی‌متری نداریم و سبک بازی‌مان به شکل دیگری است. ما همان روش خودمان و بازی خودمان را خواهیم داشت و اگر وضعیت زمین بد است، با مشکل روبرو می‌شویم. از طرفی شرایط زمین تمرین ما خوب نیست و به همین دلیل در همان شرایط زمین شهر قدس تمرین می‌کنیم و بازیکنان با این شرایط وفق پیدا کردند.

کالدرون درباره خط خوردن دوباره عالیشاه از لیست تیم گفت: من مربی تیم هستم و درباره ۲۵ بازیکنی که دارم، تصمیم می‌گیرم. من تصمیم می‌گیرم که چه کسی بازی کند و چه کسی روی نیمکت است. این تصمیم مربی است و ممکن است بازیکن و هواداران از آن خوشحال نباشند.

او همچنین درباره شایعات اختلاف کادرفنی با سیدجلال حسینی اینطور گفت: ما یک رابطه خیلی خوب با کاپیتان تیم داریم. چه او بازی کند و چه بازی نکند، همیشه رفتار خوبی دارد. ظاهرا برخی از خبرنگاران به دنبال جنجال هستند. ما خیلی رابطه خوبی داریم و همانطور که اول فصل گفتم، سه مدافع وسط بین‌المللی داریم. زمانی که دو نفر از آن‌ها بازی کند، یک نفر بیرون می‌ماند. ما بازی‌های فشرده‌ای داریم و باید همه بازیکنانمان را در اختیار داشته باشیم.

کالدرون در خصوص گروهبندی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اضافه کرد: همه گروه‌ها سخت هستند، ولی من این گروه را دوست دارم، چون همه آن‌ها را به خوبی می‌شناسم. من به تیمم اطمینان دارم. مسلما بازی‌های سختی خواهیم داشت و امید دارم و اطمینان دارم که به مرحله بعد صعود کنیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گابریل کالدرون لیگ برتر نوزدهم تیم پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش‌سه"، مسعود یوسف بازیکن تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود تیم ملی به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های 2024 آسیا گفت: خدا را شکر که توانستیم یک بازی دیگر را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم و با امتیازات کامل وارد دور حذفی بشویم. 

او سپس با اشاره به بسته ماندن دروازه تیم ملی در مصاف با کویت ادامه داد: خیلی به این پیروزی نیاز داشتیم و مهم این بود که بتوانیم کلین‌شیت کنیم که با تلاش کادر فنی و همت بچه‌ها این کلین‌شیت را انجام دادیم.

مسعود یوسف درباره بازی بعدی مقابل قرقیزستان هم اینطور صحبت کرد: امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد. در مرحله حذفی با تیم خوب قرقیزستان بازی داریم. بازی به بازی پیش می‌رویم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، امیدوارم بتوانیم مسابقات را با پیروزی پشت سر بگذاریم و در آخر قهرمانی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • نمی‌توانم چاق‌شدن زنم را تحمل کنم، طلاق می‌گیرم!
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • آرتتا: پوچ جای پدرم است، از او درس زندگی می‌گیرم
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • الکلاسیکو باید تکرار شود