Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه یزد با بیان اینکه استکبار به دنبال ایجاد ناامنی در ایران است، به بیان مطالبی در ارتباط با حرکات پشت پرده سفارت انگلیس در اغتشاشات اخیر پرداخت. ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد اظهار داشت: در نوشته‌ای دیدم که از سفیر انگلیس در تهران نقل می‌کند در ماه‌های اخیر سفارت انگلیس با چند سفارت دیگر جلساتی در ارتباط با اغتشاشات و حرکت‌ها و کمک‌رسانی به شرارت‌ها برگزار کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سفیر انگلیس در جلسه‌ای گفته «ما باید خط قرمز نظام را مورد حمله قرار بدهیم، خط قرمز حاکمیت، امنیت نظام است و ولایت است»، گفت: این منطق انگلیسی‌ها است، می‌خواهند جامعه ما یک جامعه به هم ریخته و ناامن و همه مردم در ایران دشمن یکدیگر باشند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: همه اینها نیاز به زمینه‌سازی دارد و دشمن هم در ارتباط با زمینه‌سازی این موضوع اقدامات بسیار گسترده‌ای انجام می‌دهد که اول از همه به وسیله فضای مجازی سعی می‌کنند ذهن مردم را نسبت به حکومت بدبین و دل آنها را نسبت به انقلاب خالی کنند.

ناصری یزدی با بیان اینکه دشمن به دنبال زمینه‌سازی برای بدبین کردن مردم نسبت به مسئولان است گفت: بعضی از حوادث و مشکلاتی که پیش می‌آید را دشمن بهانه می‌کند و از هر فرصتی سوء استفاده کرده و در حرکات زشت خود را به وسیله اغتشاش‌ها انجام می‌دهند.

امام جمعه یزد تاکید کرد: اغتشاشگران از سوی مسئولان خود دستور داشتند کتابخانه‌ها، بانک‌ها، مراکز علمی، حوزه‌های علمیه، مراکز اقتصادی، زیرساخت‌های برق، آب، بنزین و بسیاری حوزه‌های دیگر را آتش بزنند و خراب کنند تا جامعه ما ناامن شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال آن است نسخه‌ای که در عراق و لبنان پیاده کرده‌اند را به ایران هم تحمیل کند و جامعه ما را ناامن کند افزود: برخی از سست عنصرها و افرادی که خدا را واقعا قادر نمی‌دانند و می‌گویند مسلمانیم اما خدا را نشناخته‌اند و به جای آنکه توکل به خدا داشته باشند، نگاه به غرب و شرق دارند، از موضع خود کوتاه می‌آیند.

دیدار رئیس بنیاد حفظ آثار با تولیت آستان قدس رضوی / تاکید بر احیای موزه استکبارستیزیامام جمعه زنجان: از ویژگی مهم دانشجویان استکبارستیزی استخطیب جمعه بجنورد: ماهیت جنبش دانشجویی «استکبار ستیزی» و نفی سلطه بیگانگان است

نماینده ولی فقیه در استان یزد کوتاه آمدن در برابر دشمن را آغاز ذلت دانست و افزود: هرچه ما به دشمن نزدیک شویم، آنها فشارها و سختی‌های ما را بیشتر می‌کنند تا بتوانند به صورت کامل ما را مستعمره خود کنند تا آنکه ما خون شهدا را پایمال کرده و دیگر هیچ استقامتی در برابر آنها و ظلمشان نداشته باشیم.

ناصری یزدی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران با تمام نظام‌ها و حاکمیت‌های دنیا متفاوت است گفت: پس از 1400 سال ما سبک زندگی و سیاست حکومت خود را تغییر دادیم و برخلاف آنچه که نزدیک به 300 تا 400 سال استکبار در دنیا حرکت می‌کرد و مسلمانان را زیر سلطه خود برده بود، ما حاکمیت را برای خدا قائل شدیم و خود را تنها بنده خدا دانستیم.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه ما هرچه عزت و کمال و بزرگی خواسته باشیم، تنها به وسیله خدای متعال کسب می‌شود تصریح کرد: ما همه مخلوق خدای متعال هستیم و شب و روز روزی او را می‌خوریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد بیان کرد: مردم ما پذیرفته‌اند که در زیر سایه و چتر خدای متعال قرار بگیریم و نظاممان را نظام انقلاب و کفر به طاغوت قرار دادیم و در این مسیر حرکت کرده و هزاران شهید و جانباز دادیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: در این مسیر هزاران نفر خون خود را گذاشتند تا عزت مکتب اهل بیت و اسلام را در دنیا حفظ کرده و خودمان را پیش خدا عزیز و بزرگ کنیم، همین موضوع برای استکبار به هیچ عنوان قابل قبول نیست و با این رویکرد دشمنی می‌کند تا به اصل دیدگاه و باور ما ضربه وارد کند.

ناصری یزدی افزود: این انقلاب با خون، جان و روح ما عجین است و دلیل اینکه امام خمینی(ره) می‌فرمایند حفظ نظام از اوجب واجبات است، ارتباطی است که انقلاب بین مردم و خداوند متعال ایجاد می‌کند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: در انقلاب اسلامی ایران مردم و حاکمیت یکی و هر دو در هم دیگر تنیده هستند چرا که هم حاکمیت فریاد خدا و قانون خدا را می‌زند و هم مردم ماموریت برای حفظ دین خود ماموریت دارند.

وی با بیان اینکه در دنیا شعار حکومت مردم به مردم بسیار مطرح می‌شود ولی همیشه حکومت‌های دنیا حکومت‌های حزبی و سیاسی است گفت: در اسلام حاکمیت از آن خداست و مردم هم در راه تحقق اسلام ناب در جامعه تلاش می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد سبک زندگی این چنین حکومت الهی را استقلال  و آزادی، ایستادگی در برابر کفر و طاغوت و تلاش برای عزت و سعادت‌مندی دانست و اظهار داشت: استکبار تمام تلاش خود را گذاشته که ما را از دین و نظام الهی و برنامه‌ریزی خدایی دور کند.

ناصری یزدی گفت: تحریم‌ها، شکنجه‌هایی که بر اثر فشارها به مردم ایران انجام می‌دهند به دلیل دین و اعتقادی است که ملت ایران دارند و همانگونه که امام خمینی(ره) فرمود، دشمن کاری با اشخاص ندارد بلکه آنها تنها با دین مردم ایران کار دارند.

امام جمعه یزد مخالفت با نظام را مخالفت با عقیده اسلام، دین، خدا و پیامبر و امام حسین(ع) و راه آن حضرت دانست و افزود: استکبار خودش با ورود به میدان، اغتشاش ایجاد کرده و پس از خسارت به اموال عمومی و کشتن تعدادی از جوانان ایران، شروع به شایعه پراکنی  می‌کند تا مردم این چنین مشکلاتی را کار حاکمیت نظام بدانند.

وی خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم در این مسیر دست یکدیگر را بگیریم و نگذاریم دیگر افرادی که با ما ارتباط دارند در این مسیر با لغزش مواجه شوند تا ان‌شاالله با مراقبت و بیداری مردم و مسئولان، خداوند زمینه رفع تمام مشکلات را حل کرده تا این انقلاب با ظهور حضرت مهدی(عج)، به تحقق حاکمیت عدل الهی منجر شود.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  خطیب نماز جمعه کرج گفت: بعد از حمله موفقیت آمیز وعده صادق حال امروز رژیم صهیونیستی مانند حال آمریکا بعد از شکست مفتضحانه در صحرای طبس بود امروز نتانیاهو با اشتباه راهبردی که انجام داد اسرائیل را زودتر از آنچه قرار بود در معرض نابودی قرار داده است.
الله حسینی همدانی افزود: پیروزی‌های به دست آمده در سایه مقاومت و کمک خداوند به دست آمده است عملیات موفق وعده صادق به گفته سردبیر بی بی سی معادلات نظامی جهان را تغییر داد که در این چند روز راجع به آن و دستاورد‌های آن زیاد شنیدیم.
او تصریح کرد: وعده صادق بزرگترین عملیات پهپادی جهان و اولین حمله نظامی ایران غیر اتمی به اسرائیل اتمی بود حمله‌ای بزرگ که بازدارندگی و هیمنه نظامی دشمن را در هم کوبید.
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: اگر طوفان الاقصا مخفی بود وعده صادق علنی انجام گرفت و از قبل اعلام شده بود ما از عمق ۱۸۰۰ کیلومتری دشمن را زدیم و موشک‌های ما بدون خطا به هدف مورد نظر اصابت کرد.
آیت الله حسینی همدانی گفت: برای دفع این حمله بزرگ ۱۰ کشور به کمک اسرائیل آمده بودند اما هیچ کدام از این ها به اسرائیل کمک نکرد و آنها را بیش از گذشته تحقیر کرد.
او تاکید کرد: امروز دشمن تلاش می‌کند با عوامل خود مردم را دلسرد کند، اما باید بدانند که ایران آنچه را باید انجام می‌داد انجام داده است خود آنها هم می‌دانند که هدف‌های مورد نظر منهدم شده است هدف ایران این بود که اسرائیل را خار کند و این هدف محقق شد.
آیت الله حسینی همدانی افزود: امروز دشمن با سانسور جنگ روایت‌ها به دنبال کوچک نشان دادن عملیات بزرگ وعده صادق است، اما همه این تلاش‌ها از اصل کار کم نمی‌کند آن نتیجه بزرگ را از بین نمی‌برد.

وی بیان کرد: از ویژگی‌های بزرگ وعده صادق این بود که کذب بودن همه حرف‌های دشمن درباره توانایی نظامی ایران را ثابت کرد دشمن روزی ما را از گزینه‌های روی میز می‌ترساند، اما امروز دیگر هیچ چیزی برای عرضه در برابر قدرت ایران اسلامی ندارد.

او تاکید کرد: ما در عملیات وعده صادق از ادوات قدیمی خود استفاده کردیم، اما دشمن هرچه در توان داشت را رو کرد اما همین تجهیزات قدیمی ما پرقدرت‌ترین ادوات دفاعی دشمن را ناکام گذاشت.
آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: دستاورد بزرگ وعده صادق این بود که جبهه مقاومت از امروز دیگر برای هر حمله اسرائیل و استکبار یک پاسخ بزرگ و سهمگین در نظر گرفته است.
وی گفت: ایران در این حملات تلافی جویانه اقدام نکرد و انتقامی نگرفت بلکه فقط تنبیه کرد، اما بدانند اگر غلط دیگری بکنند این بار پاسخ ایران متفاوت خواهد بود.
آیت الله حسینی همدانی در ادامه با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از روز‌های ابتدایی شکل‌گیری سپاه تا به امروز راهبرد بزرگ استکبار سپاه هراسی است و دلیل آن این است که سپاه نماد یک جریان انقلابی اصیل، نماد تشکیل نیرو‌های مقاومت نماد ، نماد مردم و اقتدار نظام اسلامی و نماد کارآمدی و قدرت نظام اسلامی است.
او تاکید کرد: سپاه با حضور در همه عرصه‌ها و مقابله با استکبار نماد شهادت و از خود گذشتگی است و برای همین امر مهم است که سپاه قدس هم تشکیل شده است و سپاه امروز با تمام توان از کیان کشور و اسلام دفاع می‌کند.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق اسرائیل را در چشم جهان تحقیر کرد
  • وقوع حادثه امنیتی در مقابل سفارت ایران در پاریس / عامل ناامنی دستگیر شد
  • رژیم جعلی اسرائیل به دنبال جبران آبروی بر باد رفته خود است
  • شکسته شدن هیمنه استکبار با ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران
  • آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالی اسراییل را شکست
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • وعده صادق، شکست دنیای استکبار
  • شهدا حلقه‌ی اتصال حرکات اساسی نظام هستند