Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@16:27:20 GMT

هدف‌گذاری رئال مادرید برای جذب امباپه

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۲۰۰۵

هدف‌گذاری رئال مادرید برای جذب امباپه

باشگاه رئال مادرید برای به خدمت گرفتن ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن برنامه‌ای خاص دارد. ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رئال مادرید وضعیت کیلیان امباپه را زیر نظر دارد و مترصد فرصتی مناسب برای به خدمت گرفتن ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن است، بازیکنی که زین‌‌الدین زیدان بارها علاقه‌اش به او را به طور علنی نشان داده و از این بازیکن تمجید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا اکنون خبر می‌دهد که باشگاه رئال مادرید هدف‌گذاری کرده در تابستان 2021 سراغ جذب امباپه 20 ساله برود، این در حالی است که قرارداد فعلی این مهاجم فرانسوی با پارس‌سن‌ژرمن تا سال 2022 اعتبار دارد. مدیران رئال مادرید بر این باورند که جذب کیلیان در این تابستان امکان‌پذیر نیست، برای همین در حال برنامه‌ریزی برای خرید او در سال پایانی قراردادش با پاریسی‌ها هستند.

بسته پیشنهادی رئال مادرید برای جذب امباپه

امباپه که در سال 2017 به طور قرضی از موناکو به پاری‌سن‌ژرمن پیوست و یک سال بعد قراردادش با این باشگاه فرانسوی قطعی شد، تاکنون در 103 بازی از رقابت‌های مختلف برای پاریسی‌ها به میدان رفته و 73 گل نیز به ثمر رسانده است. او این فصل هم شروعی طوفانی داشته و در 16 بازی از رقابت‌ها مختلف، 13 گل زده و هشت پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کیلیان امباپه رئال مادرید پاری‌سن‌ژرمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کیلیان امباپه رئال مادرید پاری سن ژرمن کیلیان امباپه رئال مادرید پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # کیلیان امباپه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!