Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: شورای نگهبان باید کسانی را برای انتخابات تایید صلاحیت کند که انقلابی بوده و تفکر لیبرال و غرب گرایانه نداشته باشد و افراد تایید صلاحیت شده نیز همواره باید تا پایان زیر ذره بین شورای نگهبان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد» امروز (جمعه 22 آذر) در خطبه های نمازجمعه این هفته اهواز، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، به جنگ نرم اشاره کرد و گفت: جنگ نرم یکی از انواع جنگ است که اقسام متعددی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان یک قسم از جنگ نرم ار جنگ شناختی و ادراکی دانست و اظهار کرد: در این جنگ که مرحله پیش تغییر رفتار است، تمرکز دشمن روی ذهن، باور و بینش انسان بوده و اعتقاد انسان مورد هجمه قرار می گیرد.

 

وی اولین کار دشمن در این جنگ را ایجاد تردید و ابهام در باورها و نگرش ها دانست و اضافه کرد: جنگ روانی مرحله پیشرفته جنگ شناختی است که با هدف قداست زدایی، اعتماد زدایی میان مردم و حاکمیت، اعتبارزدایی، مشروعیت زدایی و در نهایت امیدزدایی انجام می شود.

 

امام جمعه اهواز هدف نهایی دشمن از جنگ روانی را ناکارآمدنمایی و روی گردانی مردم و از بین بردن سرمایه اجتماعی انقلاب عنوان کرد و افزود: مردم بعد از خدا و اهل بیت (ع) سرمایه اجتماعی انقلاب هستند که باید مطالبات به حق آنها را برآورده کنیم.

 

وی بیکاری و پرداخت نشدن حقوق کارکنان را از مواردی دانست که سبب از دست رفتن سرمایه اجتماعی می شود و تصریح کرد: در مساله اعتراض ها، یک عده اغتشاشگر با اقداماتی برنامه ریزی شده قصد داشتند روحی امید را از جامعه بزدایند.

 

حجت الاسلام موسوی فرد ابراز کرد: دشمن از ناامیدی جوانان از ادامه تحصیل و پیدا کردن جایگاهی در جامعه بهره برداری می کند و اگر بخواهد در جنگ اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و نظامی به نتیجه برسد، نقطه اول او تصرف باورها و افکار افراد جامعه به ویژه جوانان است.

 

وی با بیان اینکه اگر دشمن بتواند با باورهای دینی را کاهش دهد، نسبت به دین و انقلاب بدبینی ایجاد کند و منافع فردی را بر منافع جمعی تقدم بخشد در جنگ پیروز می شود ادامه داد: ابزارها در جنگ شناختی، تحریف اطلاعات است که فضای مجازی در این زمینه بسیار اثرگذار است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: شورای نگهبان باید کسانی را تایید صلاحیت کند که انقلابی بوده و تفکر لیبرال و غرب گرایانه نداشته باشد و افراد تایید صلاحیت شده نیز همواره باید تا پایان زیر ذره بین شورای نگهبان باشند.

 

وی تأکید کرد: کاندیدی که با سفره انداختن، توزیع خوار و بار و کارهای این چنینی بخواهد مردم را فریب دهد تا رای بیاورد، حتما احساس کرده وقتی به مجلس راه پیدا کند می‌ تواند چند صد برابر دربیاورد از این رو همین کارها و سفره پهن کردن‌ ها، بهترین دلیل برای رد صلاحیت او است.

 

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه باید در کشور قاطع عمل شود تا مردم احساس ناامیدی نکنند یاد آور شد: شورای نگهبان اگر کاندیدی را با اینگونه عملکرد دید، باید با او برخورد و با قاطعیت او را رد صلاحیت کند.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مجلس بودجه اجلاس نماز قرآن کریم قرآن فهما فعالیت های مسجدی خطبه های نمازجمعه اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید واگن‌ها باید جهادی باشد تا مردم متضرر نشوند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه موضع‌گیری خاصی درخصوص واگن‌ها نداریم و می‌گوییم به درد مردم برسید گفت: این اقدام باید به صورت جهادی انجام شود، هریک روزی که این تایید عقب بیفتد مردم از برخورداری نزدیک به هزار واگن عقب خواهند افتاد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در حاشیه دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: موضع‌گیری خاصی درخصوص واگن‌ها نداریم و می‌گوئیم به درد مردم برسید، این اقدام باید جهادی انجام شود نه اینکه دو تا سه ماه زمان ببرد.

وی افزود: هر یک روزی که تحویل عقب بیفتد مردم از برخورداری از نزدیک به هزار واگن عقب خواهند افتاد. اگر اشکال هم از ما است بگویند رفع کنیم. بحثی نیست؛ ما نمی‌گوییم اشکال از آن‌ها است بلکه می‌گوئیم باید دلسوزانه پیش برویم نه اداری. اینکه می‌گویند طرح فعلاً باقی بماند، درست نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه مترو پیش از این نیز کارشناس تأیید بوده است، خاطرنشان کرد: اگر شرکت دیگری تأیید کند باید دو تا سه میلیارد تومان هزینه شود و ما نمی‌خواهیم هزینه اضافی صرف شود.

چمران سپس در صحن شورای شهر، تصریح کرد: کسی که اعضای شورای شهر را به تمسخر می‌گیرد باید بداند که از مسیر همین شورا به عنوان مدیر انتخاب شده است. باید عیوب را بازگو کنیم اما تمسخر هنر نیست. همه در فضای مجازی هنرمند هستند. به جای این کارها باید کار کرد. ما هنوز مشکل واگن‌ها را به سرانجام نرساندیم.
وی گفت: ما همه در یک قایق نشستیم و اگر آسیبی به آن وارد شود، همه آسیب خواهند دید. نه تنها شورا و شهرداری بلکه کشور ما در شرایطی است که به وحدت و همدلی نیاز دارد. کد خبر 745099

دیگر خبرها

  • استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم
  • واکنش آیت‌الله جنتی به عملیات «وعده صادق»
  • قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سرآمده است
  • حمله دشمن به باورها و اعتقادات جامعه پیچیده و خطرناک است
  • از کشتن افراد عینکی به جرم روشنفکر بودن تا حذف پول و مذهب از مناسبات اجتماعی / فاجعه‌بارترین حرکت قرن بیستم برای ساخت اتوپیای روستایی
  • آقاتهرانی: انشالله شورای نگهبان فردا لایحه عفاف و حجاب را تایید کند
  • آقاتهرانی: انشالله شورای نگهبان فردا لایحه عفاف و حجاب را تایید کند /هیچ توجیهی برای کوتاه آمدن از حجاب وجود ندارد
  • نتایج آزمون‌های مرکز تایید صلاحیت ایران مورد پذیرش جامعه جهانی
  • تایید واگن‌ها باید جهادی باشد تا مردم متضرر نشوند