Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربى تیم فوتبال المپیک ایران از انجام ثبت نام فهرست اولیه بازیکنان تیم امید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، به گزارش سایت رسمى فدراسیون فوتبال حمید استیلى در آستانه آغاز اردوى آذرماه تیم امید گفت: طبق برنامه ثبت نام  فهرست اولیه بازیکنان تیم المپیک شامل بر ٥٠ بازیکن طبق جدول و مهلت AFC انجام شد. در حال حاضر و در اردوى اول ٣٠ بازیکن را در تهران دعوت مى‌کنیم که وضعیت بدنى و آمادگى نفرات دعوت شده مورد بررسى قرار مى گیرد و در نهایت راهى قطر مى شویم که یک اردوى ٨ روزه و دو مسابقه تدارکاتى در دوحه خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازگشت به تهران فهرست ٢٣ بازیکن نهایى را براى اعزام به تایلند اعلام مى کنیم.

استیلى اضافه کرد: در بعضى از پست ها همچنان به دنبال گزینه نهایى هستیم مثل دفاع راست که اقاجانپور را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و شرایط ٣ یا ٤ گزینه دیگر را بررسى مى کنیم تا به انتخاب نهایى برسیم. سایر نفرات فهرست ٥٠ نفره هم به همین شکل تا اخرین روز در لیست انتظار ما قرار دارند.

سرمربى تیم امید یک بار دیگر از باشگاهها درخواست همکارى کرده و گفت:رویکرد ما در طول این هجده ماه تعامل همه جانبه بود. سعى کردیم در فیفا دى بازیکنان را دعوت کنیم ، به شرایط ویژه و موقعیت آنها توجه داشتیم اما در این مقطع کوتاه انتظار داریم باشگاهها وضعیت ما را درک کنند.بازیکنان دعوت شده قبل از بازى هاى هفته شانزدهم دوباره به باشگاهها برمى گردند اما بعد از این هفته تا پایان مسابقات لازم است باشگاهها از نفرات خودشان چشم پوشى کنند و اجازه بدهند تمرینات ما به منظور آماده سازى تیم شکل بگیرد. البته ظرفیت هاى قانونى هم در این مورد وجود دارد اما بین همکاران اینگونه مسائل مطرح نیست و همه ما با تعامل دوستانه کار را دنبال مى کنیماطمینان دارم همکاران خوب من در باشگاهها کنار تیم امید هستند ، منافع ملى را به هر چیزى ترجیح مى دهند و به ما در این مقطع کمک مى کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فوتبال المپیک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی بعد از پیروزی 6 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، دست پیدا کردیم.

او با انتقاد از کف‌پوش سالن بانکوک آرنا عنوان کرد: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری زیاد، موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم؛ توپ و کفش بازیکن روی این زمین‌گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریت‌شان را انجام دادند.

شمسایی در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، اظهار کرد: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست؛ چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد، رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

او تاکید کرد: من به‌عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • اعلام اسامی ۳۰ بازیکن ایران برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • پرخاشگری مربیان به جامعه تسری پیدا می‌کند/جریمه ها بازدارنده نیست
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی