Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@10:34:15 GMT

تحریم نشست خبری گل‌محمدی از سوی خبرنگاران

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۲۲۰۲

صراط:

یحیی گل‌محمدی پس از تساوی بدون گل شهر خودرو مقابل نساجی مازندران در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در محل نشست خبری این بازی حاضر شد، اما خبرنگاران حاضر به گفت‌وگو با او نشدند.

به گزارش تسنیم خبرنگاران مازندرانی به دلیل عدم حضور یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار نساجی مازندران - شهر خودروی مشهد و شرکت نکردن وی در نشست خبری بازی فصل گذشته دو تیم در جام حذفی، کنفرانس خبری بعد از امروز گل‌محمدی را تحریم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار نساجی مازندران - شهر خودروی مشهد در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال عصر جمعه برگزار شد و به نتیجه تساوی بدون گل انجامید.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از اینکه محمدرشید مظاهری و علیرضا رضایی را به‌عنوان گلر در ترکیب خود داشت، در سه دیدار اخیرش با لوآن پولی وارد بازی‌ها شده که این گلر هم توانسته شرایط تیمش را تغییر بدهد و غیر از دریافت گل برابر ملوان انزلی که در مهار توپ بدشانس بود، در دو دیدار پیاپی مقابل سپاهان و تراکتور گلی دریافت نکرده است.

شاید نساجی از ابتدای فصل این گلر برزیلی را درون چارچوب می‌دید، حال و روز بهتری از الان داشت و بالاتر از رتبه پانزدهم قرار می‌گرفت؛ دروازه‌بانی که در اوایل امسال به نساجی اضافه شد و در دو دیدار متوالی مقابل ملوان و سپاهان عملکرد موفقی ارائه داد و این هفته هم در جدال با تراکتور برای دومین بازی پیاپی با نمایش درخشان دروازه خود را نگه داشت.

لوآن پولی در دیدار مقابل تراکتور هشت مهار موفق ثبت کرد و با سیوهای نجات‌بخش موجب شد تا تک گل تیمش حفظ شود و نقش غیرقابل‌انکار در سه امتیاز داشته باشد و یکی از بهترین‌های تیمش در راه گرفتن سه امتیاز شود.

نساجی مازندران با حضور گلر برزیلی امیدوارتر از همیشه کارش را پیش می‌برد و امیدوار است فاصله یک امتیازی که تا فرار از منطقه خطر دارد را جبران کند و در 6 دیدار باقی مانده‌اش شرایطی رقم بزند که در لیگ برتر بماند.

دیگر خبرها

  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!
  • نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی