Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@09:08:10 GMT

تراکتور بعد از ۵ بازی، بالاخره بُرد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۲۲۴۰

تراکتور بعد از ۵ بازی، بالاخره بُرد

تیم فوتبال تراکتور توانست به روند ۵ بازی بدون برد خود خاتمه دهد و فولاد رده پنجمی را در تبریز شکست دهد.

به گزارش ایسنا، ۲ تیم فوتبال تراکتور و فولاد در یکی از دیدار‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر تبریزی‌ها خاتمه یافت تا روند ۵ بازی بدون برد این تیم به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تک گل این دیدار را رضا اسدی برای سرخپوشان تبریزی در دقیقه ۷۳ و روی پاس خانزداه به ثمر رساند.

تراکتور با این پیروزی، با ۲۱ امتیاز موقتا به رده هشتم بازگشت و فولاد با ۲۳ امتیاز در رده پنجم باقی ماند. لینک کوتاه: asriran.com/002wyy

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تراکتورسازی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور

مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال تهران نمی تواند تیم خود را در بازی با تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش‌ مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)