Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس به نقل از فرانس پرس، یک مقام ارشد اتحادیه اروپا گفت: این اتحادیه تحریم‌های اقتصادی روسیه را که به علت مناقشه بر سر اوکراین، اعمال کرده بود، برای 6 ماه دیگر تمدید کرد.

این اقدام 4 روز پس از نشست پاریس میان اوکراین، روسیه، فرانسه و آلمان که نتوانست درگیری 5 ساله بر سر این مسئله را حل کند، صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تحریم‌ها که تمامی بخش‌های اقتصاد روسیه از جمله تجارت نفت را در بر می‌گیرد، تا نیمه سال 2020 تمدید شد.

شارل میشل، رئیش شورای اروپا توئیست کرد: «تمدید تحریم‌های روسیه تصویب شد.»

این قوانین برای نخستین بار به علت نقش مسکو در درگیری مربوط به هدف قرار دادن هواپیمای مالیزیایی در شرق اوکراین در سال 2014 علیه روسیه اعمال شد و از آن زمان هر 6 ماه یکبار تمدید می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 پست پلاس عبدالمالک ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 پوکی استخوان اتحادیه اروپا تحریم اقتصادی روسیه انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 پست پلاس عبدالمالک ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 پوکی استخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا تحریم ها علیه ایران را گسترش می دهد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، اورسولا فون در لاین، رئیس اتحادیه اروپا در سخنانی گفت که تحریم‌های جدیدی علیه تهران در برنامه‌های تولید پهپاد و موشک در ارتباط با آخرین رویدادهای خاورمیانه و حملات ایران علیه اسرائیل، اعمال خواهد شد.

اغلب کشورهای اروپایی و در راس آنها انگلیس، فرانسه و آلمان بدون در نظر گرفتن جنایت های رژیم صهیونیستی اقدامات تنبیهی ایران علیه اسرائیل را محکوم کرده اند.

کد خبر 844477 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه تحریم اتحادیه اروپا ایران و اتحادیه اروپا

دیگر خبرها

  • تحولات اوکراین| استفاده آمریکا از کی‌یف برای اهداف نظامی
  • اتحادیه اروپا امروز اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران را بررسی می‌کند
  • اتحادیه اروپا نقض تحریم توسط کشورهای عضو را جرم‌انگاری کرد
  • موضع دو گانه ماکرون در قبال روسیه
  • هشدار کمیسیون اروپایی درباره اعمال نفوذ روسیه بر انتخابات
  • مقامات اتحادیه اروپا در حال مذاکره برای اعمال تحریم‌های اقتصادی جدید علیه ایران هستند
  • ادعای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران
  • پیش‌بینی اعمال تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران
  • ادعای اعمال تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران
  • اتحادیه اروپا تحریم ها علیه ایران را گسترش می دهد