Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران در حاشیه نمازجمعه امروز (۲۲ آذر) تهران با تجمع و سر دادن شعار، به عملکرد دولت تدبیر و امید و بیژن زنگنه، وزیر نفت اعتراض کردند و خواستار محاکمه وی شدند.

دانشجویان معترض با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی، شعارهایی از این قبیل را سر دادند: «وزیر پیر و خسته؛ دولت به گِل نشسته»، «ننگ ما ننگ ما، مسئول بی‌درد ما».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در برخی از دست‌نوشته‌های دانشجویان آمده بود: «صنعت نفت را ملّی کنید؛ استیضاح زنگنه»، «خسارت صدهزار میلیاردی حذف کارت سوخت؛ زنگنه پاسخگو باش»، «محاکمه زنگنه، خواسته دانشجویان».

منبع: فارس

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان برای خط لوله گازی ایران درخواست معافیت از تحریم می‌کند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، پایگاه خبری نیشن پاکستان نوشت: مصدق مالک در گفت‌وگوی غیررسمی با رسانه‌ها گفت: ما به دنبال معافیت از تحریم‌های آمریکا خواهیم بود، زیرا پروژه گازی پاکستان و ایران نمی‌تواند بار تحریم‌ها را تحمل کند.

مالک گفت: ما پرونده پاکستان را به طور جامع ارائه و سعی خواهیم کرد با ارائه دلایل سیاسی و فنی علیه تحریم‌های آمریکا، معافیت‌هایی را دریافت کنیم. وی افزود: دولت همچنین مشغول لابی گسترده برای دریافت معافیت است. این وزیر پاکستانی ابراز امیدواری کرد ساخت این پروژه به زودی آغاز شود.

دولت موقت پیش از این با احداث بخش ۸۰ کیلومتری از این خط لوله در خاک پاکستان موافقت کرده بود. با این حال، طرح درخواست معافیت از تحریم‌های آمریکا به دلیل تحولات ژئوپلیتیکی از سوی متولیان امر به تعویق افتاد. تصمیمات مربوط به پروژه خط لوله گاز پاکستان به ایران توسط کمیته نظارت وزیران اتخاذ شد. پیش نویس نهایی درخواست معافیت از تحریم‌های آمریکا، توسط دولت وقت تهیه شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رمضان در سفرنامه‌های جهانگردان اروپایی
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • پسر نتانیاهو هم مهاجرت کرد
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • پسر نتانیاهو هم از فلسطین اشغالی مهاجرت کرد
  • درخواست حماس از جامعه جهانی برای محاکمه سران رژیم صهیونیستی
  • دولت‌های اسلامی به شریان اقتصادی صهیونیست‌ها آسیب وارد کنند/ اساتید و دانشجویان جهان سکوت خود را بشکنند
  • پاکستان برای خط لوله گازی ایران درخواست معافیت از تحریم می‌کند
  • پاکستان برای خط لوله گازی ایران درخواست معافیت از تحریم‌ می‌کند
  • نامه پدر پیوندکبد ایران به وزیر بهداشت دولت هاشمی بعد از بازنشستگی اجباری/شما به صندلی استادممتازی دانشگاه تهران نیاز نداشتید،آن صتدلی نیازمند شما بود