Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:42:57 GMT

انصراف رسمی تیم فوتسال آذرخش از بازی با فرش آرا

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۲۳۳۷

انصراف رسمی تیم فوتسال آذرخش از بازی با فرش آرا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال آذرخش بندرعباس طبق برنامه باید از ساعت ۱۷ امروز در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر از تیم فرش آرا مشهد میزبانی می کرد اما بازیکنان آذرخش به خاطر مشکلات مالی از حضور در این مسابقه انصراف دادند.

به این ترتیب نتیجه مسابقه ۳ بر صفر به سود فرش آرا اعلام شد.

تیم آذرخش که با مشکلات شدید مالی مواجه است، در اعتراض به همین مشکلات این هفته به میدان نرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذرخش هفته آینده باید در تبریز به مصاف مس سونگون برود و در صورتی که در این مسابقه هم حضور پیدا نکند، طبق قوانین - غیبت در دو مسابقه متوالی) به لیگ دسته دوم سقوط خواهد کرد.

کد خبر 4796602 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال آذرخش بندرعباس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم فوتبال شهر خودرو مشهد وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتسال ایران تکواندو تیم فوتبال تراکتور والیبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پیکان تهران مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۲۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی

به گزارش "ورزش‌سه"، دیدار تراکتور و شمس آذر آخرین دیدار سال برای دو تیم بود که در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد و در پایان با پیروزی 2 بر صفر شاگردان خمس سرمربی وقت تراکتور تمام شد.

کمیته انضباطی چند هفته پس از این مسابقه رای خود را درباره این مسابقه صادر کرده که به شرح زیر است و جریمه 40 میلیون تومانی و یک جلسه محرومیت برای هواداران شمس آذر به همراه داشته است: 

«مسابقه تیم های شمس آذر قزوین و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد. این تیم به پرداخت 400 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است. با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه 1942 نیز به اجرا در خواهد آمد.»

دیگر خبرها

  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم
  • ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت