Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز ندایی روز جمعه  زیر سوال بردن اصل نظام و اتحاد و انسجام ملی را از خطوط قرمز کشور دانسته و از احزاب، جریان‌های سیاسی و هواداران و حامیان نامزدهای احتمالی انتخابات  خواست از دامن زدن به موضوع‌های  اختلاف‌انگیز از جمله  مباحث قومی و قبیله‌ای پرهیز و صرفا در جهت تبلیغ کارنامه و اهداف و برنامه‌های  نامزد مورد علاقه خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هیچ‌گونه قانون‌شکنی و ایجاد نفاق و تفرقه در بین اقشار مختلف مردم از سوی نامزدهای انتخاباتی پذیرفته نیست و با افرادی که بخواهند با وعده‌های دروغ و وعده‌هایی  که خارج از اراده و اختیارات و وظایف نمایندگی است مردم را فریب دهند و یا با طرح موضوعات حاکمیتی مانند تقسیمات کشوری, حدود مرزی و میزان تخصیص منابع ملی جامعه را دچار نگرانی و تشویش کنند برخورد می‌شود.

او اضافه کرد: طبق قانون کارکنان دولت حق استفاده از امکانات دولتی بر له یا علیه هیچ نامزدی را ندارند و در صورت مشاهده کوچکترین تخلف با خاطیان برخورد جدی و قانونی به عمل می‌آید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل مشارکت پرشور مردم در انتخابات  را مهمترین موضوع در انتخابات ذکر کرد و افزود:  با حضور گسترده مردم شاهد انتخاب افراد اصلح خواهیم بود.

 ندایی اظهار کرد:  با اینکه در این دوره از انتخابات شرایط سخت اقتصادی و معیشتی بر جامعه تحمیل شده و شاهد تحریم‌های ظالمانه بر علیه کشور هستیم مردم با حضوری حماسی علاوه بر          تصمیم‌گیری در سرنوشت خود با انتخاب افراد شایسته در پای صندوق های رای؛ قدرت ملی و اتحاد خود را به دشمنان کشور و دین نشان می‌دهند.

وی افزود: طبق قانون، اجرای انتخابات بر عهده وزارت کشور و شورای نگهبان است و هیچ نهاد دیگری حق دخالت در روند برگزاری انتخابات را ندارد و  تمام دستگاه‌ها و نهادها با رعایت دقیق قانون و انجام وظایف قانونی محوله، ستاد انتخابات استان را در برگزاری انتخاباتی سالم و با شکوه یاری کنند.

ندایی گفت:  241 نفر به عنوان داوطلب نمایندگی از پنج حوزه انتخابیه این استان برای دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 32 نفر از بانوان  هستند.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل با اشاره به افزایش 15 درصدی تعداد  نامزدها نسبت به دوره قبل انتخابات؛ بیشترین تعداد از لحاظ سنی را افراد بین 30 تا 45 سال با 134 نفر ثبت نام کننده اعلام کرد.

 اسامی قطعی نامزدهای تایید صلاحیت شده در 23 بهمن ماه اعلام می شود و تبلیغات انتخاباتی از 24 تا 30 بهمن ماه از سوی نامزدها انجام و پس از 24 ساعت ممنوعیت تبلیغاتی، رای گیری از صبح روز جمعه دوم اسفند ماه آغاز می شود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک

به گزارش خبرگزاری مهر، علی شعبانی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، تکلیف پنج حوزه انتخابیه استان و یک کرسی از سه کرسی حوزه انتخابیه مرکز استان روشن شد.

وی افزود: برای مشخص شدن نمایندگان ۲ کرسی دیگر نمایندگی مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسامی رقابت ۴ نامزد به دور دوم کشیده شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه، انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آموزش‌های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک در دور دوم به مردم و عوامل اجرایی از طریق رسانه ملی و فضای مجازی و در جمع‌های حقیقی ارائه می‌شود.

شعبانی خاطرنشان کرد: انتخابات دور دوم دوازدهمین مجلس شورای اسلامی روز جمعه، بیست‌ویکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6082515

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل: آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است