Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:20:35 GMT

کنفرانس مهاجری در سایه‌روشن! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۲۵۹۷

محمدرضا مهاجری پس از تساوی ارزشمند تیمش برابر شهر خودرو خراسان در کنفرانس خبری حاضر شد.

به گزارش "ورزش سه" عصر امروز در دیدار پایانی نیم فصل نخست لیگ نوزدهم، تقابل اندیشه های مهاجری و گل محمدی در ورزشگاه وطنی قائمشهر برنده نداشت و البته مهدی رحمتی در نقش ستاره میدان مانع رسیدن به سومین پیروزی فصل نساجی‌ها شد؛ اما پس از پایان حواشی عجیبی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ابتدا یحیی گل محمدی از سوی خبرنگاران مازنی تحریم شد و کنفرانس خبری او برگزار نشد؛ پس از آن هم نشست خبری رضا مهاجری به مانند بازی با ذوب آهن در اصفهان، در فضایی تاریک که با نور دوربین ها روشن شده بود برگزار شد تا این‌چنین عجیب تقابل حساس نساجی و شهر خودرو به پایان برسد.

 

 

 

 

مهاجری در این کنفرانس بار دیگر از نجابت هواداران مازنی‌ها قدردانی کرد و ابراز امیدواری داشت که بدشانسی نساجی در هفته های پیش رو به پایان برسد.

نساجی مازندران رضا مهاجری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران رضا مهاجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۲۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر پس از پایان روز دوم از هفته بیست و چهارم‌

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، هفته بیست‌وچهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز (جمعه) با برگزاری سه دیدار پیگیری شد که یک مسابقه برای صدر جدول سرنوشت‌ساز بود و یکی برای قعر. استقلال به لطف پیروزی نفسگیری که مقابل شمس آذر به دست آورد، ۵۲ امتیازی شد و صدر جدول را از پرسپولیسِ ۵۳ امتیازی پس گرفت. حالا استقلال و پرسپولیس به ترتیب ۱۱ و ۱۰ امتیاز با سپاهانِ رده سومی فاصله دارند و اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید برتری استقلال مقابل شمس آذر / تصاحب دوباره صدر جدول

نساجی مازندران نیز بردی ارزشمند مقابل تراکتور کسب و با ۱۹ امتیاز، جایگاه خود را در رتبه پانزدهم مستحکم کرد. قهرمان سابق جام حذفی حالا تنها یک امتیاز با فرار از منطقه سقوط فاصله دارد. تراکتور نیز با ۴۰ امتیاز، در جایگاه چهارم باقی ماند و حالا فاصله‌اش با صدر جدول به اندازه ۱۳ امتیاز است. فولاد نیز در اهواز شکست خورد تا با ۲۱ امتیاز، رتبه سیزدهم را به خود اختصاص دهد. تیم عبدالله ویسی حالا تنها دو امتیاز بیشتر از نساجیِ رده پانزدهمی دارد و نامزد سقوط است.

نتایج دیدارهای برگزار شده هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

پیکان ۲ - هوادار ۲
گل‌گهر سیرجان ۲ - استقلال خوزستان ۲
صنعت نفت آبادان صفر - پرسپولیس ۳
نساجی مازندران یک - تراکتور تبریز صفر
استقلال ۳ - شمس آذر قزوین ۲
فولاد خوزستان صفر - مس رفسنجان یک

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

کد خبر: 1227689 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر پس از پایان روز دوم از هفته بیست و چهارم‌
  • خلاصه بازی تراکتور و نساجی + فیلم
  • سایه روشن‌های ورزش استان
  • نصیرزاده: سرمربی جدید تا پایان فصل بعد می‌ماند
  • واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان
  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • نساجی - تراکتور؛ تقابل با مربی سابق در دوران پساخمز؛ پیش بازی
  • پایان نبرد سایه‌ها، تغییر منطق بازدارندگی و آغاز فصل جدید در رویارویی ایران و اسرائیل
  • سایه روشن‌های بازار سرمایه پس از یک هفته پرالتهاب
  • تقابل ایران و اسرائیل در تهران+ عکس