Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@20:03:06 GMT

تقویت کانون های مساجد ضرورت دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۲۷۹۱

تقویت کانون های مساجد ضرورت دارد

حجت‌الاسلام حسینی گفت: تقویت کانون های فرهنگی و هنری مساجد ضرورت دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت‌الاسلام«علی حسینی» عصر جمعه ٢٢آذر در نشست با اهالی فرهنگ و هنر و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه و زرندیه گفت: تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد که بر اساس نظر مقام معظم رهبری مسجد محور هستند و کارهای بزرگی انجام می دهند ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه ساوه افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد نسل جوان را که امروزه نوک حمله هجمه فرهنگی دشمن قرار دارند را مخاطب خود قرار داده اند که حمایت مسئولان را می طلبد.

 

وی اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد با کمترین اعتبار در حال فعالیت هستند و امید است با حمایت های معنوی و اعتباری مسئولان هوای تازه ای در این بخش بدمد.

 

حجت‌الاسلام حسینی خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار نظارت بر کتب و هنر و فیلم های سینمایی و تلویزیونی شد و گفت: مردم از برخی از فیلم های تولید شده ناراضی هستند که نظارت بیشتر مسئولان را می طلبد.

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اجلاس نماز مسجد نماز جمعه خطبه نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد خبرگزاری شبستان انتخابات خطبه های نماز جمعه امام جمعه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم

در حاشیه جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان قم که به ریاست سید محمد آقامیری استاندار قم برگزار شد، با تکریم از خدمات ابوالقاسم مقیمی، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم به عنوان معاون جدید فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم معارفه شد.

معاون جدید فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم طی سخنانی، بیان داشت: از حسن اعتماد استاندار قم قدردانی کرده و طی دوران مسوولیت تلاش خواهیم کرد تا شاهد ارتقای سطح فرهنگی و بهبود خدمات رسانی به زائران باشیم.

حجت‌الاسلام حسینی مقدم ادامه داد: قم از نظر فرهنگی و اجتماعی قابل مقایسه با شهر‌های دیگر نیست و ماموریت و رسالت‌هایی که در این شهر باید انجام بگیرد باید متفاوت با سایر شهر‌ها باشد.

گفتنی است حجت‌الاسلام حسینی مقدم پیش از این طی سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم را برعهده داشته است.

ابوالقاسم مقیمی نیز به عنوان مشاور معاونت فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری منصوب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ضرورت برپایی هفته‌های گردشگری در استان کرمانشاه
  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه