Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتماد به جوانان در تیم اصلی، همیشه یکی از سنت‌های شیاطین سرخ بوده است. 

طرفداری- منچستریونایتد در بازی روز یکشنبه مقابل اورتون، برای چهار هزارمین بار پیاپی، حداقل یک بازیکن پرورش یافته در آکادمی باشگاه را در ترکیب 18 نفره خود در اختیار خواهد داشت.

به گزارش اسکای، این دستاورد خاصی برای باشگاهی که همیشه به آکادمی خود تکیه کرده است محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب این که حریف‌ آن‌ها یعنی اورتون، نزدیک‌ترین تیم لیگ برتری به این رکورد است ولی آن‌ها حدودا 3000 بازی از منچستریونایتد در این زمینه عقب هستند. منچستریونایتد در جریان برد هفته گذشته خود مقابل منچسترسیتی، 7 بازیکن پرورش یافته در آکادمی خودش را در ترکیب 18 نفره داشت. قدمت این رکورد برای منچستریونایتد به سال 1937 و شکست 1-0 مقابل فولام با حضور تام مانلی و جکی والسال جوان بر می‌گردد. در مجموع 15 سرمربی در طول سالیان به ثبت این رکورد کمک کردند. 

از زمان روی کار آمدن اوله گونار سولسشر در باشگاه، حتی تاکید بیشتری روی جوان‌گرایی صورت گرفته است. رایان گیگز، سر بابی چارلتون، پل اسکولز، بیل فولکس که بیشترین بازی‌ها را در تاریخ منچستریونایتد برای این تیم انجام داده‌اند، همگی محصولات آکادمی همین باشگاه محسوب می‌شوند. چندی پیش 9 بازیکن از 11 بازیکن ابتدایی منچستریونایتد مقابل آستانه در لیگ اروپا، از بازیکنان بومی این تیم محسوب می‌شدند تا این نوید ادامه پیدا کردن همین رکورد در آینده را بدهد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۲۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!

دیدارهای معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ جزیره با ۴ بازی پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی‌ها منچستریونایتد در خانه شفیلدیونایتد را به سختی مغلوب کرد و کلوپ در آخرین تجربه داریی مرسی ساید خود اولین شکستش را تجربه کرد تا از کورس قهرمانی خارج شود.

به گزارش ایسنا، لیورپول در دیداری معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ جزیره در گودیسون پارک میهمان اورتون بود و شان دایچ آخرین داربی کلوپ در مرسی ساید را تبدیل به جهنم کرد.

اورتون در این بازی با ۲ گل لیورپول را مغلوب کرد تا طلسم ۱۴ ساله پیرپز نشدنشان در داربی مرسی ساید شکسته شود. نکته دیگر اینکه این آخرین تجربه کلوپ از داربی بندر لیورپول بود و او سرانجام طعم تلخ شکست از تافی‌ها را تجربه کرد. با این شکست لیورپول موقتا در جایگاه دوم باقی ماند اما عملا تا حدود زیادی از کورس قهرمانی خارج شد.

در اولدترافورد اما برونو فرناندس مانع از شکل‌گیری فاجعه‌ای دیگر و شاید اخراج احتمالی تن‌هاخ شد. شفیلد یونایتد تا اواسط نیمه دوم در تئاتر رویاها از یونایتد با نتیجه ۲ بر یک پیش بود اما درخشش فرناندس مانع از بروز فاجعه شد و آن‌ها در نهایت با درخشش ستاره پرتغالی خود با نتیجه ۴ بر ۲ قعرنشین جزیره را شکست دادند تا با توجه به باخت نیوکاسل به رتبه ششم برسند و شانس کسب سهمیه لیگ اروپا را داشته باشند.

نتایج سایر بازی‌های چهارشنبه شب به شرح زیر است:

ولورهمپتون ۰ - ۱ بورنموث

کریستال پالاس ۲ - ۰ نیوکاسل

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • پاکو خمس: هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)