Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از انتشار گزارش‌های چندگانه تسنیم و خبرهای سایر رسانه‌ها چند دستگاه مرتبط به منطقه کوت عبدالله آمدند و اقدام به رفع شرایط بحرانی منطقه کردند. ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، پس از انتشار گزارش‌های متعدد ویدیویی و تصویری تسنیم و سایر خبرنگاران بحران فاضلاب کوت عبدلله شهرداری این منطقه با مشارکت آبفا، شرکت نفت و صنایع فولاد تا حدودی برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دستگاه‌ها ظرف 4 روز موفق به ترمیم و تکمیل شبکه انتقال آب سطحی به سپتیک فاضلاب کوت عبدالله شدند و خیابان های این منطقه را از آب تخلیه کردند.

اهالی کوت عبدالله در سیل بی‌تدبیری گرفتار شدند / مسئولان خوزستانی کجایند؟ + فیلمآقایان! مردم خوزستان به خاطر انقلاب سکوت کردندروزگار سخت مردم در منطقه محروم اهواز / طغیان مجدد فاضلاب و آب‌گرفتگی خیابان‌های کوت‌عبدالله‌ + تصاویر

به گزارش تسنیم این اقدام تنها مرهمی موقت بر مشکل فاضلاب کوت عبدلله بوده و برای اصلاح دائمی این معضل نیاز به ورود جدی شرکت آبفا برای اصلاح اساسی سیستم فاضلاب شهری است.

انتهای پیام/331/ش

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۲۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان تئاتر

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان بیست و سومین مسابقه مطبوعاتی سالیانه انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر، منتشر شد. این مسابقه مطبوعاتی همچون دوره‌های گذشته در بخش‌های گزارش، گفت‌وگو، یادداشت، نقد، مقاله، ترجمه و عکس برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان و فعالان عرصه مطبوعات، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها در حوزه تئاتر می‌توانند در بخش‌های مدنظر این مسابقه مطبوعاتی شرکت کنند.

متن کامل فراخوان و فرم ثبت‌نام در بیست و سومین مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان در اینجا قابل دسترس است.

کد خبر 6083339 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • تاریخچه روابط اردن و رژیم صهیونیستی
  • مطالبات مردم را تا نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم
  • ضرورت پیگیری اقدامات بازدارنده برای جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای مجازی
  • آغاز عملیات جمع آوری فاضلاب سیاه اسطلخ رشت
  • مشکل آبرسانی روستاهای بخش ارم دشتستان رفع شد
  • آغاز عملیات جمع آوری فاضلاب منطقه سیاه اسطلخ رشت
  • مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد
  • انتشار فراخوان مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان تئاتر