Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، با گذشت چند روز از استعفای امیر حسین فتحی، تکلیف مدیریت باشگاه استقلال هنوز مشخص نیست و وزارت ورزش همچنان در حال بررسی برنامه گزینه‌های مدیریت این باشگاه می‌باشد.

ایوب اصغرخانی پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با مهر اظهار داشت: دلیل این همه تعلل از سوی وزارت ورزش را نمی‌دانم. این باشگاه سرمایه‌های خوبی در عرصه مدیریت دارد و انتخاب و معرفی یکی از آنها در اسرع وقت نباید کار چندان سختی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تیم ما یک بازی و ۲ امتیاز حساس را به خاطر نداشتن مربی از دست داده و من نگرانم این اتفاق در هفته‌های بعد هم تکرار شود و این امتیازات از دست رفته در پایان فصل برای ما گران تمام شود. به ما پیشکستان استقلال باید حق داد که نگران سرنوشت و آینده تیم مان باشیم.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: الان نمی‌شود در باره بازی با شاهین صحبت کرد چون من بعید می‌دانم این بازی بار فنی چندانی داشته باشد و باید منتظر خلاقیت‌های فردی بازیکنان باشیم. در استقلال بازیکنانی هستند که با خلاقیت فردی در هر لحظه می‌توانند سرنوشت یک بازی بزرگ را تغییر دهند که این هم یکی از ویژگی‌های بارز این تیم است. 

اصغرخانی بیان داشت: با این که شاهین در  انتهای جدول قرار دارد، اما نباید این تیم را دست کم گرفت. بچه‌های استقلال که در این بازی هم احتمالا مربی نخواهند داشت، باید سنگ تمام گذاشته و با همه وجود به میدان بروند که موقعیت آنها در صدر جدول در پایان هفته پانزدهم به خطر نیفتد. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۲۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| خواسته مشترک هواداران استقلال از هلدینگ خلیج فارس/اخراج علی خطیر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از زمان انتقال مالکیت باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، هواداران این تیم واکنش مثبتی به تصمیم وزارت ورزش نشان داده‌اند و استقبال خوبی از مالکان جدید داشته‌اند. این موضوع باعث افزایش شدید دنبال‌کننده‌های این هلدینگ در اینستاگرام شده و بسیاری از هواداران استقلال زیر آخرین پست هلدینگ خلیج فارس که مربوط به خرید این باشگاه بود هم نظرات زیادی را منتشر کردند.

در این بین تعداد زیادی از هواداران در کامنت‌های این پست خواستار تغییر در مدیریت باشگاه استقلال و خروج علی خطیر شدند. خطیر پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم و زمانی که استقلال هنوز زیر نظر وزارت ورزش فعالیت می‌کرد، جانشین حجت کریمی شده بود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898826

دیگر خبرها

  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • عکس‌| خواسته مشترک هواداران استقلال از هلدینگ خلیج فارس/اخراج علی خطیر
  • مالکان درمورد مدیریت سرخابی‌ها تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • گام پایانی برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس