Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار و تصاویر مربوط به وجود قرص و کپسول‌هایی درون کیک‌، کلوچه و بیسکوییت‌‌های خوراکی چند روزی است در فضای مجازی دست به دست می‌شود و بر میزان نگرانی افکار عمومی در استان‌های مختلف کشور می‌افزاید. در ادامه اخبار مرتبط با این موضوع را بخوانید تا در جریان کم و کیف آن قرار بگیرید.

 

تکذیب بخشنامه آموزش‌ و پرورش به مدارس درباره وجود قرص در کیک‌ و بیسکوییت

انتشار عکس و خبری در فضای مجازی کاربران را نگران کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این خبر گفته شده که به دلیل کشف قرص‌هایی از نوع خواب‌آور و قرص برنج در محصولاتی مانند کیک و بیسکوییت، آموزش و پرورش بخشنامه‌ای را در این رابطه به مدارس ابلاغ کرده است.

 

واکنش پلیس به کشف قرص در کیک‌های خوراکی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نسبت به انتشار عکس و خبر کشف قرص در کیک های خوراکی واکنش نشان داد.

 

جزئیات جاسازی قرص و کپسول در محصولات10شرکت تولیدی

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: هرگونه جاسازی قرص در کیک‌ها پس از روند تولید اتفاق افتاده است.

 

وجود قرص در کیک در استان اصفهان گزارش نشد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تا امروز هیچ شکایت یا گزارشی مبنی بر وجود قرص یا کپسول در کیک و سایر فرآورده‌های خوراکی در این استان گزارش نشده است.

 

علامت سوال در برابر داستان قرص و کیک‌های مشکوک در هرمزگان

بیش از یک هفته است که فضای مجازی هرمزگان شاهد بازنشر ویدیوهایی مبنی بر وجود قرص‌هایی با ماهیت نامعلوم در میان کیک و بیسکویت‌هایی از برندهای مختلف حتی برندهای شناخته شده کشور و مورد تایید استاندارد و سازمان غذا و دارو است.

 

فروشگاه‌ها فرآورده‌های غذایی را فقط از شرکت‌های پخش مجاز تحویل بگیرند

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: به همه فروشگاه‌های مواد غذایی لزوم تامین اجناس از شرکت‌های توزیع و پخش مجاز، رسمی و شناسنامه‌دار مواد غذایی توصیه می شود.

 

انبارهای کیک‌های مشکوک پلمب شد/ مردم نگران نباشند

رئیس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران با تاکید بر این‌که جاسازی قرص از نظر فنی نمی‌تواند در خط تولید اتفاق افتاده باشد، از پلمب شدن چند انبار نگهدارنده کیک‌های آلوده به قرص خبر داد و گفت که اگر از این انبارها کیکی توزیع شده باشد از بازار جمع‌آوری شده است.

 

قرص درون کیک ها استامینوفن وآنتی هیستامین بود

به گفته مدیر کل استاندارد آذربایجان شرقی، قرص‌های درون کیک‌ها "استامینوفن" و "آنتی‌هیستامین" هستند.

 

توضیحات سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره قرص‌های جاسازی شده در کیک‌ها

طبق اعلام سخنگوی سازمان غذا و دارو وجود قرص و کپسول کاملا سالم و دست نخورده و بدون تغییر رنگ یا تغییر در قوام آن در بسته بندی برخی محصولات کیک، ویفر و ... منسوب به ۱۲ برند تولیدی، نشان می‌دهد که این موارد تعمدا و بعد از تولید، در سطح عرضه به انحای مختلف در برخی بسته‌ها قرار گرفته است.

 

پای کیک‌های مشکوک به کرمان باز شد/ ۷ نفر مسموم شدند

خبرهایی در خصوص مشاهده کیک های حاوی قرص و کپسول در استان کرمان از روز گذشته شنیده می شود و مردم منتظر اظهار نظر رسمی مسئولان در این زمینه هستند.

 

۲ انبار مشکوک به کیک‌های آلوده در چابهار فک پلمب شد

دادستان عمومی و انقلاب چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان از فک پلمب ۲ انبار بزرگ مشکوک به کیک‌های آلوده حاوی قرص در سطح این شهرستان خبر داد.

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری پزشک قلابی ترک اعتیاد در خاتم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فیاض فر گفت: در پی وصول گزارش‌های مردمی و رصد‌های اطلاعاتی در خصوص فعالیت غیرمجاز در حوزه تولید و توزیع کپسول‌های موسوم به ترک اعتیاد عوامل شناسایی و دستگیر شدند.   وی بیان کرد: جاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با ورود به محل فعالیت فرد نزدیک به چهار هزار عدد قرص متادون، مقادیر قابل توجهی از قرص‌های مسکن و کپسول‌های خالی دارویی کشف کردند.   دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم افزود: متهم بدون هرگونه تحصیلات و دانش مربوطه، با پودر کردن و مخلوط کردن تعدادی قرص از جمله ماده مخدر متادون که وابستگی و اعتیاد شدیدتری از اکثر موادمخدر سنتی و صنعتی دارد، آنها را در کپسول‌های خالی ریخته و با مبالغ گزاف و در قالب نسخه اقدام به فروش به متقاضیان ترک اعتیاد نموده است.    وی ادامه داد: در همین راستا متهم پس از تفهیم اتهام با قرار تأمین متناسب راهی بازداشتگاه شد و رابطین وی در سایر شهرستان‌ها نیز شناسایی شدند که مورد پیگرد قرار خواهند گرفت.   فیاض فر اظهار داشت: به لحاظ عدم وجود شرایط بهداشتی نگهداری دارو‌ها و عدم اطلاع از نوع ترکیبات دارویی، عوارض احتمالی آن در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • انفجار کپسول گاز در شادگان مصدوم برجای گذاشت
  • پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد + عکس
  • پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد
  • دستگیری پزشک قلابی ترک اعتیاد در خاتم
  • حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
  • حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول
  • هوای اصفهان آلوده شد
  • پزشک قلابی در خاتم یزد دستگیر شد
  • هوای اصفهان آلوده است
  • آلوده‌ترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۳