Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی «آوای وحش» با بازی هریسون فورد اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از جمعه هفته آتی آغاز خواهد کرد. تاریخ انتشار: 19:00 - 22 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۵۰۸

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، «هریسون فورد» بازیگر باسابقه و قدیمی سینمای هالیوود با فیلم سینمایی «آوای وحش» به کارگردانی کریس سندرز حضور دوباره ای در چرخه اکران سینماهای جهان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم فورد را بیشتر با نقش هان سولو در فیلم جنگ ستارگان می‌شناسند. در عین حال نقش دکتر ایندیانا جونز، باستان‌شناس و ماجراجوی سری فیلم‌های ایندیانا جونز هم بسیار بر شهرت او افزوده‌است.

بیشتر بخوانید: برای آشنایی با آخرین فیلم «هریسون فورد» اینجا کلیک کنید

فورد بیش از هر چیز به خاطر فیلم‌های اکشن خود معروف است. پس از چهار دهه کار در عرصه هنر او نقش و شخصیت‌های متفاوتی را ایفا کرده‌است.

سال‌های دهه هشتاد موفقیتی باور نکردنی رابرای فورد به همراه داشتند. ابتدا او نقش هان سولو را بازی کرد. سپس در فیلم امپراتور سرنگون می‌شود، در نقش «دارت ویدر» بازی کرد و پس از آن نوبت به اوج موفقیتش در فیلم «مهاجمان صندوقچه گم شده» رسید. نویسنده این فیلم جرج لوکاس و کارگردان آن استیون اسپیلبرگ بود.

فیلمی کاملاً کلاسیک با داستانی بسیار سرگرم‌کننده از جاسوسان، جویندگان گنج و نازی‌های بد ذات. در این فیلم فورد برای اولین بار ایندیانا جونز شد. علاوه بر هریسون فورد، دن استیونز، عمر سی، کارن گیلان، کارا گی از دیگر بازگیرانی هستند که در فیلم سینمایی «آوای وحش» به ایفای نقش خواهند پرداخت.

کریس سندرز کارگردان فیلم «آوای وحش» از سال ۱۹۸۴ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته است، می‌توان به لیلو و استیچ اشاره کرد. مایکل گرین نگارش این فیلم سینمایی را بر پایه آوای وحش اثر جک لندن بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: باکس آفیس هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه

پوستر فیلم سینمایی «همسایه شما، زهره» به کارگردانی علی درخشنده که از چهارشنبه ۵ اردیبهشت در سینماهای گروه «هنر و تجربه» اکران می‌شود؛ منتشر شد. پوستر این فیلم سینمایی را مجید برزگر طراحی کرده است.

این درام روانشناختی، نخستین اثر سینمایی علی درخشنده است.

رویا افشار، ندا جبرئیلی، مسعود دلخواه، قربان نجفی، علی بی غم، سینوهه دانشمند، توران یاقوتی و سعید آرمند در «همسایه شما، زهره» به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «شیوا گفت: همه‌اش احساس می‌کنم شهاب هر شب داره از پشت این درخت‌ها بهمون نگاه می‌کنه! و زهره به آهستگی سرچرخاند سمت پنجره.»

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه بلیت فروشی نسبت به تهیه بلیت و تماشای این فیلم اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • عکس| جدیدترین تصویر از آلن دلون/تغییر چهره عجیب آقای بازیگر در 88 سالگی
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد / جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد/ جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • «آن دو» و «آپاراتچی» صاحب پوستر شدند
  • بازیگر «فرندز» نقش ایندیانا جونز را رد کرد/ هریسون فورد پذیرفت