Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اینترفکس، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز جمعه پیروزی بوریس جانسون، رهبر حزب محافظه کار در انتخابات پارلمانی انگلیس را تبریک گفت.

بر این اساس، کرملین اعلام کرد: پوتین در تبریک به جانسون از لندن خواست به گفتگو‌های سازنده با مسکو ادامه دهد، زیرا این امر به نفع مردم هر دو کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب محافظه کار به رهبری جانسون در انتخاباتی که روز گذشته انجام شد توانست ۳۶۵ کرسی از ۶۵۰ کرسی پارلمان را کسب کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولادیمیر پوتین روسیه انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۲۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند

یک نظرسنجی جدید نشان داد که دو سوم صهیونیست‌ها ادعای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم مبنی بر اینکه صهیونیست‌ها به پیروزی قریب الوقوع در جنگ ادامه دار بیش از ۶ ماهه خود در نوار غزه نزدیک شده اند را باور ندارند.

براساس گزارش عربی پست، رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ جنگی ویرانگر را علیه غزه آغاز کرده است که بر اساس اطلاعات منابع فلسطین و سازمان ملل، بیش از ۱۱۱۰۰۰ کشته و زخمی که بیشتر آنها کودک و زن هستند و قحطی و ویرانی‌های عظیم بر جای گذاشته است.

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط کانال ۱۳ صهیونیستی که نتایج آن در وب سایت آن منتشر شد، ۶۸ درصد صهیونیست‌ها وقتی نتانیاهو می‌گوید که این رژیم یک قدم تا پیروزی فاصله دارد، این حرف را باور ندارند. در حالی که ۱۶ درصد گفتند به نتانیاهو اعتقاد دارند، بقیه پاسخ دادند که نمی‌دانستند یا از پاسخ دادن خودداری کردند.

نتانیاهو بار‌ها اعلام کرده است که رژیم صهیونیستی در یک قدمی پیروزی یا بسیار نزدیک است. نتانیاهو روز یکشنبه ادعا کرد که تل آویو  در روز‌های آینده فشار‌های سیاسی و نظامی بر حماس را افزایش خواهد داد و با ضربات دردناک تری مقابله خواهد کرد.

گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس هر روز از کشته و زخمی شدن نظامیان صهیونیستی و انهدام خودرو‌های نظامی خبر می‌دهد و کلیپ‌های ویدئویی مستند برخی از این عملیات‌ها را منتشر می‌کند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که ۶۳ درصد از برگزاری انتخابات زودهنگام حمایت می‌کنند، در حالی که ۳۳ درصد از برگزاری آن در تاریخ برنامه ریزی شده قبلی در اکتبر ۲۰۲۶ حمایت می‌کنند. اپوزیسیون نتانیاهو را به ناتوانی در دستیابی به اهداف جنگ غزه به ویژه حذف جنبش حماس و بازگرداندن اسرای صهیونیست متهم می‌کند و می‌گوید که او در تلاش برای ادامه قدرت است.

از سوی دیگر، نتانیاهو درخواست‌های مخالفان برای برگزاری انتخابات زودهنگام را رد و ادعا می‌کند که این انتخابات کابینه را فلج می‌کند و مذاکرات تبادل اسرا با حماس را متوقف می‌کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • چرا قالیباف باخت؟ چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟
  • چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟
  • دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • انصراف بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس عوام انگلیس از انتخابات آینده
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند