Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی باحضور مردم، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، نمایندگان مجلس و مقامات استانی، پیکر مرحوم محمد اشرف‌نیا ظهر امروز پس از نماز جمعه و اقامه نماز میّت به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز تشییع شد.

مراسم تشییع پیکر مرحوم محمد اشرف‌ نیا عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز ظهر امروز بیست و دوم آذر ماه پس از  اقامه نماز جمعه با حضور مقامات استانی و مردم شریف تبریز در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 محمد اشرف نیا متولد ۱۳۳۱ و از جانبازان دوران دفاع مقدس بود؛ او که طی روزهای اخیر در بستر بیماری به سر می‌برد در بامداد روز پنج شنبه ۲۱  آذر ماه بعد از مدتی مبارزه با بیماری ریوی دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شورای شهر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی پیکر حاجیه خانم لعیا ابراهیم پور دخانی، مادر شهیدان والامقام محمدباقر و مرتضی خانمحمدی، امروز پس از اقامه نماز، توسط نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در قطعۀ والدین شهدای وادی رحمت تبریز آرام گرفت.

این اسوه صبر و بردباری، دیروز پس از تحمل سال‌ها رنج فراق فرزندانش در سنّ ۸۲ سالگی و در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) تبریز دارفانی را وداع گفت.

مجلس شام غریبان آن مرحومه امروز از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در مسجد شهید آیت الله مدنی (ره) واقع در ایستگاه شکلّی خیابان شمس تبریزی منعقد می‌شود.

شهید محمدباقر خانمحمدی در حالی که دانش آموز بود، عازم جبهه شد و در سن ۱۵ سالگی در سال ۶۱ در پاسگاه زید به شهادت رسید.

برادر وی مرتضی هم که به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافته بود در ۱۳۶۷ در حالیکه ۱۷ سال سن داشت به فیض شهادت نایل شد.

مزار مطهر هر دو شهید والامقام نیز در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز واقع است.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی
  • تشییع پیکر مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • نماز خواندن محمد خاتمی بر پیکر زن اصلاح‌طلب فوت شده | تصویر
  • (عکس) تصویری از نماز خواندن سیدمحمد خاتمی بر پیکر زهرا شجاعی
  • پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود