Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@06:58:15 GMT

تیم فوتسال ملی حفاری، مس سونگون را شکست داد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۲۹۶۳

تیم فوتسال ملی حفاری، مس سونگون را شکست داد

به گزارش ایرنا تیم ملی حفاری روز جمعه در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور میزبان تیم مس سونگون در اهواز بود که این دیدار با برتری سه بر ۲ ملی حفاری به پایان رسید.

هر ۲ تیم مس سونگون و ملی حفاری در حالی به مصاف هم رفتند که به ترتیب در مکان‌های اول و هشتم رده‌بندی لیگ برتر فوتسال قرار داشتند.

ملی حفاری در دیدار رفت با نتیجه پنج بر یک مغلوب شد که این موضوع انگیزه بازیکنان ملی حفاری را برای برد بیشتر کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی حفاری در نیمه اول موقعیت‌هایی روی دروازه حریف خلق کرد و موفق شد یک گل به حریف بزند همچنین تیم رهیاب گستر از تک موقعیت خود به خوبی بهره برد و یکبار دروازه حفاری را باز کرد.

در نیمه دوم شاگردان کیاوش علاسوند به خوبی در میدان ظاهر شدند و توانستند ۲ گل دیگر به حریف خود بزنند. در ادامه تیم مس توپ و میدان را در اختیار گرفت و بازیکنان این تیم یکبار دیگر گلزنی کردند.

در این دیدار محسن محمدزاده، فرشید طالبی و سینا ممبینی برای تیم ملی حفاری گلزنی کردند. همچنین محمد شجری و مسلم اولاد قباد گل های مس را به ثمر رساندند.

تیم ملی حفاری که در دوره گذشته این مسابقات، مقام چهارم جدول لیگ برتر را کسب کرده بود، با این برد ۳۱ امتیازی شد و در مکان هشتم رده‌بندی قرار گرفت. همچنین تیم مس سونگون با ۴۴ امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

برچسب‌ها فوتسال خوزستان اهواز ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال خوزستان اهواز ورزشی فوتسال خوزستان اهواز ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است/ تیم‌ها بهم نزدیک هستند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در دومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۵ بر ۳ بحرین را شکست دهد. بحرین به دنبال این شکست از صعود به مرحله حذفی بازماند.

رافائل فوگاگرو سرمربی تیم ملی فوتسال بحرین که در تیم‌های سپاهان و گیتی پسند سابقه مربیگری دارد در پایان این بازی در خصوص شناختش از تیم ملی ایران گفت: فوتسال ایران را دنبال می‌کنم و با مربیان ایرانی در ارتباط هستم و این مساله خیلی به آنالیز ما از تیم ایران و براورد ما از این بازی کمک کرد.

او در خصوص دیدار نخست تیمش برابر کویت که با شکست ۲ بر یک همراه شد گفت: فکر می‌کنم که عملکردم ما در دیدار نخست هم خوب بود و گل‌هایی که دریافت کردیم از روی ضدحملات بود و بیشتر بدشانسی آوردیم.

او در خصوص اینکه کدام تیم‌ها شانس قهرمانی هستند ادامه داد: من فکر می‌کنم که در این تورنمنت تیم‌ها خیلی به نزدیک هستند اما ایران مدعی کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات است.

وی در پایان به شرایط لیگ بحرین پرداخت و گفت: لیگ بحرین ۴۰ روز طول می‌کشد و همین مساله کار را برای بازی‌ها و قراردادها سخت می‌کند و اگر لیگ به صورت متداوم برگزار شود پیشرفت‌های بیشتری حاصل می‌شود.

کد خبر 6083764

دیگر خبرها

  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا
  • صعود یوز‌های ایرانی فوتسال با برتری مقابل بحرین
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود یوز‌های ایرانی با برتری مقابل بحرین
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است/تیم‌ها به هم نزدیک هستند
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است/ تیم‌ها بهم نزدیک هستند