Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@20:29:48 GMT

آغاز طرح انتقال آب دریای عمان به ۳ استان شرقی

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۲۹۶۹

آغاز طرح انتقال آب دریای عمان به ۳ استان شرقی

استاندار خراسان جنوبی در آغاز سفر سه روزه‌اش به سیستان و بلوچستان، از مراکز تحقیقاتی این استان بازدید کرد.

محمدصادق معتمدیان، امروز جمعه ۲۲ آذر به همراه احمدعلی موهبتی؛ استاندار سیستان و بلوچستان از بازارچه مرزی و چاه نیمه‌های سیستان بازدید کرد.

بازدید از مرکز تحقیقات دانشگاه زابل، سایت پژوهشی دانشگاه سیستان و مرکز تحقیقات دام اصیل سیستان نیز از دیگر برنامه‌های استاندار خراسان جنوبی در سفر به سیستان و بلوچستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایسنا، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، از مهم‌ترین برنامه‌های سفر سه روزه استاندار خراسان جنوبی به سیستان و بلوچستان، حضور در مراسم آغاز طرح انتقال آب دریای عمان به سه استان شرقی کشور (سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان شمالی) و امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دو استان خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان است. لینک کوتاه: asriran.com/002wzA

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از نیمه جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی امروز در مناطقی از کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان خراسان جنوبی، یزد، جنوب خراسان رضوی و برخی مناطق واقع در فارس نیمه جنوبی و شرق اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی شاهد وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق تگرگ خواهیم بود. بیشینه بارش‌ها در استا‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و یزد خواهد بود. فردا در برخی مناطق شرق، جنوب شرق و جنوب بارش رخ خواهد داد. امروز شرق خلیج فارس تنگه هرمز دریای عمان مواج و طوفانی و فردانیز شرق دریای عمان مواج است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار از روستاهای درگیر سیلاب و نظارت بر بازگشایی محورهای مواصلاتی
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از روستاهای سیل زده بخش پلان شهرستان چابهار
  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو به مناطق سیل‌ زده سیستا‌ن‌ و بلوچستان
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • بازدید هوایی استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل‌زده
  • احتمال وقوع سیل بر اثر تشدید بارش‌ها در سه استان کشور 
  • بازدید استاندار سیستان وبلوچستان ازمحور ترانزیتی چابهار_نیکشهر
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از نیمه جنوبی
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از محور ترانزیتی چابهار -نیکشهر
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است