Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سابق آرسنال فکر می کند آنچلوتی می تواند در این تیم کارهای بزرگی انجام دهد زیرا ترکیب اصلی توپچی ها به اندازه کافی خوب است.

طرفداری - کریس اسمالینگ در تابستان به طور قرضی بدون حق خرید از منچستریونایتد راهی رم شد اما عملکرد بسیار خوب او در سری آ باعث شده تا جالوروسی مذاکرات خود را برای خرید دائمی او آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، به نظر می رسد بین رقم پیشنهاد و رقم درخواستی، فاصله زیادی وجود دارد. به گزارش فوتبال ایتالیا، اشلی کول در این مورد گفت:

یونایتد باشگاه بسیار بزرگی است اما اگر کسی در جای دیگر هر هفته بازی می کند و از فوتبال، زندگی و فرهنگ آنجا لذت می برد، این مهم ترین مساله است. امیدوارم او به رم کمک کند تا در جدول بالا بیایند زیرا در حال حاضر شرایط زیاد برای آنها خوب پیش نمی رود. 

اشلی کول بین سال های 2009 تا 2011 با آنچلوتی در چلسی کار کرد و حالا شایعاتی در مورد حضور کارلتو در آرسنال، دیگر باشگاه سابق اشلی کول به گوش می رسد. وی در این مورد گفت:

وقتی کارلتو حرف می زد، همه به او گوش می دادند. اگر او به آرسنال برود، فوق العاده خواهد بود. کارلو به تیم اتحاد می بخشد و باعث می شود همه با هم دوست باشند. او کسی است که همیشه جدی نیست. شما باید در تمرین کمی بخندید و از کارتان لذت ببرید و او با دستیارانش این جو را به چلسی آوردند. 

با این حال، وقتی شما به بازی می روید، به شما عشق، انگیزه و درک از بازی را می دهد و شما می فهمید پیروزی در بازی ها چه معنایی دارد. او در میلان به عنوان مربی و بازیکن چیزهای زیادی به دست آورد. اگر آرسنال کمی دفاع خود را تقویت کند و در فلسفه بازی با توپ و بدون توپ ساختار بهتری داشته باشد، کارلتو قطعا کار بزرگی آنجا انجام خواهد داد. 

فکر نمی کنم حضور در آرسنال برای کسی یک قدم رو به عقب و پسرفت باشد. آرسنال هنوز باشگاه بزرگی است. آنها در فصول اخیر چیزهای زیادی نبرده اند اما 11 نفر ترکیب اصلی آنها قطعا به اندازه کافی خوب هستند. 

اشلی کول یک دوره نه چندان موفق بین سال های 2014 تا 2016 در رم حضور داشت و فقط 16 بار به میدان رفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم بروند. ساعتی قبل خبری مبنی بر عدم حضور هواداران در این بازی در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر این موضوع را تکذیب کرد.

غفاری در این رابطه اظهار داشت: تا به این لحظه هیچ نامه‌ای مبنی بر عدم حضور هواداران در بازی دو تیم آلومینیوم و پرسپولیس دریافت نکرده‌ایم و ورزشگاه امام خمینی (ره) را آماده حضور هواداران در این بازی خواهیم کرد.

او ادامه داد: تاکنون اصلاً صحبتی مبنی بر عدم حضور هواداران را دریافت نکرده‌ایم و به محض مهیا شدن شرایط، بلیت فروشی انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6086575

دیگر خبرها

  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • سوال بزرگ بخشی از رئال مادرید؛ چرا آنچلوتی به آردا گولر فرصت کافی برای بازی نمی‌دهد؟
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • آرتتا: پوچ جای پدرم است، از او درس زندگی می‌گیرم
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم