Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیکان می‌گوید تیمش به دلیل کم تجربگی مقابل سپاهان شکست خورده است.

به گزارش ایسنا، پیکان امروز (جمعه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف سپاهان رفت که با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شد. حسین فرکی، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: می‌خواهم ابتدا یک سری نکات کلی راجع به بازی بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در نیمه اول به تجربه سپاهان و خودمان باختیم. در نیمه دوم مجددا به کم‌تجربگی خودمان و به جرات می‌توانم بگویم به پیام نیازمند باختیم. در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم و نهایتا باید با یک گل که آن هم پنالتی بود شکست می‌خوردیم. البته من روی پنالتی گرفته شده برای سپاهان شک دارم. اگر داور این پنالتی را نمی‌گرفت، کارشناسان می‌گفتند پنالتی نبوده و حالا هم که گرفته، می‌گویند پنالتی بوده و به همین دلیل ما نمی‌دانیم چه زمانی این توپ‌ها پنالتی اعلام می‌شود.

او افزود: وقتی یک پنالتی برای سپاهان گرفته شد و یک بر صفر جلو افتاد، امیدوار بودم در نیمه دوم به بازی برگردیم و برنده شویم اما متاسفانه بی‌تجربگی ما باعث شد که درست مانند جام حذفی در دقیقه ۴۵ گل بخوریم تا انگیزه تیم ما از بین برود. در ادامه هم پیام نیازمند یک بار دیگر ناجی دروازه‌اش شد و خیلی خوب توانست بازی را در بیاورد. ما در نیمه دوم کاملا تیم برتر میدان بودیم.

سرمربی پیکان ادامه داد: باتوجه به فشار هواداران اگر جای ما و سپاهان عوض می‌شد، با اختلاف بیش از سه گل برنده می‌شدیم. خوب بازی کردن و نتیجه نگرفتن، ما را اذیت می‌کند. البته چنین نمایشی مقابل فشار هواداران سپاهان، من را خوشحال می‌کند اما متاسفانه باز هم نتوانستیم با وجود بازی خوب، نتیجه بگیریم.

فرکی با گلایه از داوری گفت: در نیمه دوم، صحنه‌ای بود که مدافع سپاهان با پای راست، پای چپ بازیکن ما را زد که روی پنالتی بودن آن بحث دارم. من به داور بازی گفتم که امیدوارم اشتباه نکرده باشد. کارشناسان بیایند و بگویند که چگونه صحنه‌های مشابه این صحنه پنالتی گرفته می‌شود اما برای ما پنالتی اعلام نشد.

او بیان کرد: ما دو بازی عقب افتاده داریم که قطعا به ما فشار خواهد آمد که باعث می‌شود، ما قبلا که نیم‌فصل هم نداشتیم، دیگر هیچ استراحتی هم نخواهیم داشت.

سرمربی پیکان در پایان درباره موقعیت‌هایی که بازیکنانش از دست می‌دهند، توضیح داد: بعضی از توپ‌های ما را فقط نیازمند بود که می‌توانست مانع از گل شدنش شود و فکر نمی‌کنم تیمی در سطح ما توانسته باشد چنین فشاری به سپاهان وارد کرده باشد. اگر ما نتیجه بازی را واگذار کردیم به خاطر بی‌تجربگی ما بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسين فركي تيم فوتبال پيكان تيم فوتبال سپاهان استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏

به گزارش "ورزش سه"، الهلال فردا شب در خانه‌اش در حالی به ‏مصاف العین امارات می‌رود که با توجه به اتفاقات و نتیجه بازی رفت ‏دو تیم خیلی‌ها شانسی برای صعود آبی‌های ریاض قائل نیستند.‏

در بازی رفت دو تیم در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، العین موفق ‏شد الهلال را 4-2 شکست بدهد تا هم اسبش را برای صعود به ‏فینال آسیا زین کند هم به روند طولانی بازی‌های بدون شکست ‏الهلال پایان بدهد. 34 پیروزی پیاپی الهلال با باخت مقابل العین از ‏بین رفت. ‏

با اینحال، ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، در نشست بازی فردا ‏گفت تیمش به بازگشت و صعود به فینال ایمان دارد. ‏

سرمربی الهلال در این نشست خبری گفت: "اولین بار است که در یک ‏بازی برگشت در حالی به میدان می‌رویم که از حریف عقب هستیم ‏ولی ما واقعا به رمونتادا ایمان داریم. امیدوارم فردا با پیروزی و صعود ‏بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. من قبلا هم رمونتاداهای زیادی به ‏عنوان مربی داشته‌ام و امیدوارم فردا یک مورد دیگر در کارنامه‌ام ثبت ‏شود". ‏

ژسوس در ادامه گفت: "ما حریف را به خوبی می‌شناسیم و می‌دانیم ‏در این تورنمنت چه سطح بالایی داشته‌اند. العین خوب دفاع می‌کند ‏ولی ما این توان را داریم که اختلاف دو گل را جبران کنیم. ما فقط به ‏جبران این دو گل و بهتر بازی کردن نسبت به دیدار رفت فکر ‏می‌کنیم". ‏

دیگر خبرها

  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • تبریک روز معمار ۱۴۰۳ + متن ادبی و پیام
  • میرزازاد تنها یک کلین شیت تا رسیدن به نیازمند
  • ۲ تیم بازی تماشاگر پسندی ارایه کردند
  • مورایس: بین نیمه به بازیکنان بطری جادویی دادیم
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!