Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@23:44:53 GMT

قلعه‌نویی: به برد امروز احتیاج داشتیم

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۳۱۹۳

قلعه‌نویی: به برد امروز احتیاج داشتیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امروز سه امتیاز گرفتیم و به این برد احتیاج داشتیم که به صدر جدول برگردیم. از هواداران توقع بیشتری داشتیم ولی باز هم از آن‌ها تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیرقلعه نویی پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل پیکان در نشست خبری پس از این دیدار با تاکید بر اینکه بابت این برد بعد از سه هفته برد، اظهار کرد: با یک بازی خوب در نیمه نخست توانستیم پیروز باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم افت داشتیم ولی توانستیم از دقیقه ۷۰ به بعد به بازی برگردیم. با تمام حاشیه‌سازی‌ها علیه سپاهان راهمان را ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: امروز سه امتیاز گرفتیم و به این برد احتیاج داشتیم که به صدر جدول برگردیم. از هواداران توقع بیشتری داشتیم ولی باز هم از آن‌ها تشکر می‌کنم.

قلعه‌نویی افزود: زمین خیلی بهتر شد؛ وضعیت شایان مصلح تا فردا مشخص می‌شود و فکر نمی‌کنم چیز خاصی باشد. ما با هواپیما به ساری رفتیم و یک ساعت و نیم تا هتل فاصله داشتیم و یک ساعت و نیم تا محل تمرین و در یک زمین بد تمرین داشتیم؛ بعد یک بازی پرفشار در مشهد داشتیم و دو بازی بیرون خانه که تمامی این موارد کمی باعث افت بدنی بازیکنان شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: من کار خودم را بلد هستم. رضا میرزایی در فولاد نیز جز بهترین‌ها بود و چون کارت دریافت کرد ترسیدم مثل محبی اشتباه اخراج شود. فشار روی سپاهان زیاد است ولی دو برنامه مطرح تلویزیونی کارشناسی شد. فغانی اعتراف کرد در دقیقه پارسال با سپاهان پنالتی را نگرفته است و باید انصاف داشته باشیم.

تکمیل می‌شود ...

کد خبر 400931

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امیر قلعه نویی سپاهان تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال پیکان سرمربی تیم فوتبال سپاهان لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره

به گزارش همشهری آنلاین، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوتنامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران از امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان و همینطور مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت دعوت کرده تا در سومین اجلاس مربیان ملی قاره کهن شرکت کنند.

کنفراس مربیان تیم‌های ملی قاره آسیا که در جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر نیز حضور داشتند از هفتم تا نهم ماه می میلادی (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود.

کد خبر 846022 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی امیر قلعه‌ نویی

دیگر خبرها

  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی برای یک همایش
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی و جلالی
  • دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره
  • دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا
  • دعوت از قلعه‌نویی در گردهمایی بزرگ مربیان قاره