Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@06:25:49 GMT

پروژه جدید خالقان «بازی تاج و تخت»

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۳۲۱۴

پروژه جدید خالقان «بازی تاج و تخت»

بعد از خروج از دنیای «جنگ ستارگان»، حالا خالقان سریال «بازی تاج و تخت» یعنی دی‌بی وایس و دیوید بنیوف، پروژه جدید خود را پیدا کرده‌اند و قصد دارند فیلمی بر پایه رمان «لاوکرافت» بسازند.

به گزارش مشرق به نقل از ورایتی، خالقان سریال «بازی تاج و تخت» اعلام کرده‌اند فیلمی بر پایه رمان لاوکرافت پروژه بعدی آن‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: فهرست کامل نامزدهای «گلدن گلوب۲۰۲۰» اعلام شد مهندسان فرهنگ آمریکایی را بشناسید

مشخص نیست که خود دی‌بی وایس و دیوید بنیوف روی صندلی کارگردانی هم می‌نشینند یا خیر، اما آن‌ها از همین حالا فیل هی و مت مانفردی را برای نوشتن فیلمنامه انتخاب کرده‌اند.

رمانی که بر پایه آن، این فیلم ساخته می‌شود داستان زندگی اچ پی لاوکرافت نویسنده و استاد ژانر وحشت و گروتسک را به تصویر می‌کشد که با نگاشتن رمان‌هایی چون «ندای کثولهو»، «موش‌ها در دیوارها»، «در کوهستان‌های جنون» و «سایه خارج از زمان» توانست ژانری جداگانه خلق کند که به عنوان ژانر وحشت لاوکرافتی شناخته می‌شود.

با وجود اینکه هنوز جزییات داستان مشخص نیست، منابع آگاه می‌گویند بنیوف و وایس می‌خواهند دنیایی را به تصویر بکشند که در آن تمام مخلوقات لاواکرفت واقعی باشند.

سال‌هاست هالیوود نسبت به ساختن اقتباس‌هایی از آثار لاوکرافت علاقه نشان داده و جدیدترین مثال آن گی‌یرمو دل تورو اسپانیایی بود که می‌خواهد اقتباسی سینمایی از «در کوهستان‌های جنون» بسازد.

بعد از اینکه «بازی و تاج و تخت» به پایان رسید و آخرین فصل آن در ماه مه روی آنتن رفت و برنده جایزه امی بهترین درام شد، بنیوف و وایس یک قرارداد عظیم با نت فلیکس امضا کردند. بعد از به توافق رسیدن با این غول اکران آنلاین، آن‌ها از ساخت سه‌گانه «جنگ ستارگان» انصراف دادند چون نمی‌توانستند به هر دو کار رسیدگی کنند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین بازی تاج و تخت سریال بازی تاج و تخت گیم آف ترونز ژانر وحشت جنگ ستارگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنائی)، اول ۲ (استثنائی)، اول ۳ (استثنائی)، اول تکمیلی (استثنائی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم  امروز آغاز  شد. ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir و برابر جدول تقویم زمانی زیر انجام می‌شود. لازم است مدارس ضمن اطلاع رسانی به دانش‌آموزان به شرح جدول تقویم زمانی زیر نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند. در صورت عدم موفقیت دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز
  • چاپ یک‌رمان پلیسی دیگر از فردریک دار/«آموزش آدمکشی» در بازار نشر
  • کشف معمای هولدن کالفیلد: هویت‌جویی، انزواطلبی و صداقت‌گرایی
  • پوران درخشنده بعد از 8 سال فیلم می‌سازد
  • عرضه رمان ایرانی «باغ کَج» در بازار نشر
  • پادشاه داستان‌های ترسناک چگونه اولین گام را برداشت؟
  • کتاب‌های ادبیاتی جذاب
  • کتاب های پرفروش سال ۱۴۰۳