Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی مربی تیم فوتبال تراکتور درباره پیروزی این تیم برابر تیم فولاد اظهار کرد: بازی با فولاد خوزستان سخت بود و ما روز‌های سختی را در این چند روز پشت سرگذاشتیم. من بعد از بازی با ماشین سازی به این تیم ملحق شدم و با مشکلاتی مواجه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاهده کردیدکه منظم و بابرنامه بازی کردیم و تا دقیقه ۸۵ یک موقعیت هم به حریف ندادیم. بازیکنان همه دستورات تاکنیکی را اجرا کردند و عملکردشان در این یکی، ۲ روز خوب بوده است.

او ادامه داد: بازیکنان با بازی خوبشان نشان دادند که هنوز تراکتور شخصیت بزرگی دارد. این تیم تبریزی پشتوانه مردم پشت سرش است و می‌توانیم کار‌های بزرگی انجام بدهیم. می‌دانم روز‌های سختی در انتظارمان است و امیدوارم به روز‌های شیرین تبدیل شود. به هر حال باید دست به دست هم بدهیم تا یک تیم خوب درست کنیم و در ادامه راه تیم تراکتوربه عنوان سمبل و افتخار تبریز بتواند برابر تیم‌های تهرانی و شهرستانی قدعلم کند. مطمئنم که یک تیم خوب می‌سازیم و روز‌های خوبی پیش رو داریم و امیدوارم بتوانیم همین روند خوب را ادامه بدهیم.

پیروزی برابر فولاد در بیرون از خانه اش سخت است

الهامی بیان کرد: به هر حال به جزء ۱۰ دقیقه پایانی که به طور احساسی عقب نشستیم مابقی دقایق بازی در اختیار داشتیم. ما فولادی را بردیم که پیروزی برابر این تیم در بیرون از خانه اش سخت است. به نکونام تبریک می‌گویم چرا که تیم خوبی درست کرده است. تیم فولاد بهترین نتایجش را در بیرون از خانه گرفته است، اما بازیکنان ما یک موقعیت هم به فولاد قبل از گل ندادند. ما خیلی کار داریم و نباید خودمان را گول بزنیم و تیم ما برای ماندن در کورس قهرمانی باید خیلی کار کند.

بزرگان تیم تراکتور سنگ تمام گذاشتند

او افزود: بازیکنان ما امروز رشادت کردند و در رختکن خسته بودند. به هر حال آن‌ها لایق بهترین‌ها هستند و جزء برترین‌های فوتبال کشورمان محسوب می‌شوند. مطمئن هستم شرایط ما خوب شود هواداران دوباره ۸۰ هزار نفری به استادیوم می‌آیند. انشالله به آن روز برسیم که هواداران استادیوم‌ها را پر کنند و به پشتوانه این هواداران، بازیکنان و اصحاب رسانه شاهد روز‌های خوب برای تراکتور باشیم. فقط من از لحاظ روحی و روانی روی تیم کار نکردم بلکه بزرگان تیم سنگ تمام گذاشتند. مسعود شجاعی در زمین مسابقه نبود، اما تیم را تمرین داد و از این بازیکن تشکر ویژه‌ای می‌کنم و او در رختکن بغض کرده بود. شجاعی ثابت کرد که بی دلیل کاپیتان تیم ملی و تیم تراکتور نیست.

مربی تیم تراکتور گفت: من ترک هستم و روزی که از تراکتور رفتم ناراحت نشدم و اکنون هم که به این تیم تبریزی بازگشتم همانند یک سرباز در خدمت این تیم هستم. اصلا به این فکر نمی‌کنم که حلال مشکلات تبریز بودم و بزرگان تیم بیشتر از من در این پیروزی نقش داشتند و آن‌ها کمک کردند تا اعتبار تراکتور بیشتر شد. تیم ما به این پیروزی نیاز داشت تا از این شرایط خارج شود.

بیشتر بخوانید: تراکتور یک - فولاد صفر/ شوک جواب داد/ برد دشوار سرخ‌ها در روز برفی

انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه تراکتور لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت تعلیقی کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند

به گزارش قدس آنلاین در پایان دیدار استقلال و آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، یکی از بانوان هوادار استقلال با ورود به چمن بازی(جیمی‌جامپ)، به سمت سیدحسین حسینی، کاپیتان آبی‌ها رفت و اتفاقات متعاقب آن، حاشیه‌هایی را ایجاد کرد و به درگیری جزئی حسینی با ماموران حاضر در ورزشگاه منجر شد که البته بدون تنش خاتمه پیدا کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بررسی اتفاقات این مسابقه حسینی را علاوه بر یک جلسه تعلیقی، ۳۰۰ میلیون تومان جریمه کرد. کاپیتان استقلال در واکنش به این حکم، پس از پایان بازی با شمس آذر قزوین به طعنه گفت: «خیلی خوشحالم که کمیته انضباطی لطف کرد و حکم من را ۴ روزه داد. خیلی از اتفاقات دیگر را دیدم و یک ماه بیشتر طول کشیده بود. این ۳۰۰ میلیون را پرداخت می‌کنم!»

امروز این شایعه مطرح شد که احتمال دارد محرومیت تعلیقی حسینی بابت اظهارات اخیرش، اجرایی شود. با این حال، پیگیری‌ خبرنگار ورزشی ایرنا حاکی از آن است که محرومیت تعلیقی حسینی به قوت خود باقی خواهد ماند و اجرایی نخواهد شد و او به طور حتم در بازی با تراکتور سنگربان استقلال خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • کاپیتان استقلال بازی با تراکتور را از دست داد
  • فوری: کاپیتان استقلال از بازی تراکتور محروم شد!
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • حسینی مقابل تراکتور به میدان می‌رود
  • محرومیت کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند
  • آرتتا: باخت مقابل بایرن مونیخ ناامیدکننده بود؛ برای دومین فصل متوالی، برای قهرمانی می‌جنگیم
  • محرومیت تعلیقی کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند
  • حمایت تمام قد بازیکن پرتغالی تراکتور از شجاع خلیل زاده + عکس