Web Analytics Made Easy - Statcounter

جام قهرمانی مسابقات والیبال دسته دوم دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی به استان هرمزگان رسید.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری آنا از دزفول، مسابقات والیبال بانوان دسته 2 دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی  به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد.

در پایان این مسابقات که با چهار بازی بین تیم‌های قزوین-قم، زنجان-هرمزگان، خوزستان-هرمزگان، قزوین-زنجان همراه بود، نتایج به ترتیب با پیروزی تیم قم، هرمزگان، هرمزگان که با نتیجه 2 بر صفر حریفان خود را شکست دادند و بازی آخر با پیروزی قزوین و با نتیجه 2 بر 1 به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های شرکت‌کننده در یک گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند که بعد از 10 بازی به‌صورت دوره‌ای تیم‌های هرمزگان، قم و خوزستان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است مراسم اختتامیه مسابقات با حضور  علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و جمعی دیگر از مسئولین در مجتمع ورزشی امام علی (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: والیبال والیبال بانوان والیبال دسته 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در شورای ششم به دنبال توسعه ورزش محلات و حمایت از هیئت‌های ورزشی هستیم و به همین خاطر تلاش شد تا مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف والیبال، بسکتبال و فوتسال برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، قاسم اللهیاری امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در مراسم پایانی «مسابقات فوتسال محلات شهر قزوین» با تأکید بر اهمیت ورزش در حفظ نشاط و سلامتی جامعه اظهار کرد: مهم‌تر از اینکه چه تیمی به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافته یا مقام دوم و سوم را کسب کرده، این است که همه شما در قالب برگزاری یک دوره ورزشی بانشاط، گردهم جمع شدید.

وی با اشاره به سطح کیفی بالای این دوره از مسابقات افزود: مشاهده عناوین تیم‌های شرکت‌کننده که مزین به نام شهدا و اهل بیت (ع) است، حکایت از آن دارد که اخلاق سرلوحه همه تیم‌ها بوده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: یکی از سیاست‌هایی که در شورای ششم به دنبال تحقق آن بودیم، موضوع ورزش محلات و حمایت از هیئت‌های ورزشی بود، بنابراین تلاش شد تا مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف والیبال، بسکتبال و فوتسال برگزار شود.

اللهیاری ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن فصل تابستان و امکان برگزاری مسابقات در فضای باز امیدواریم این رقابت‌ها در سطح محلات تقویت شده و سری جدید مسابقات را با شور و نشاط بیشتر در شهر قزوین شاهد باشیم.

ولی چگینی، عضو شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این اختتامیه خطاب به همه شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات عنوان کرد: معتقد هستم همه شما برنده این مسابقات هستید، اما پیروز واقعی میدان کسی است که همیشه اخلاق ورزشی را رعایت می‌کند.

وی افزود: اخلاق مهم‌ترین مقوله در زندگی شخصی، ورزشی و اجتماعی شماست که می‌تواند در کنار موفقیت در عرصه‌های ورزشی، موجب سربلندی انسان شود. در ضمن شورای اسلامی شهر قزوین همواره پیگیر تقویت حوزه‌های مختلف به ویژه مباحث ورزشی بوده است تا اتفاقات خوبی در عرصه ورزش شهر رقم بخورد؛ ورزشکاران قزوینی در سطح ملی زبانزد هستند و به موفقیت‌های بالاتر دست پیدا کنند.

رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و مالی شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: هر یک از شما نونهالان و نوجوانان می‌توانید سرمایه‌ای ارزشمند برای آینده شهر قزوین و ایران عزیزمان باشید و ظرفیت‌های بسیار مهمی را در حوزه ورزش فوتبال ایجاد کنید.

چگینی تأکید کرد: شما ورزشکاران با خودباوری، اتکای به نفس، تلاش فراوان و باور به این شعار که «من می‌توانم» می‌توانید به یکی از فوتبالیست‌های مشهور و برجسته جهانی تبدیل شوید و به جایگاه‌های بالایی در عرصه ورزشی برسید؛ تنها کافی است که به این باور برسید.

کد خبر 747197

دیگر خبرها

  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد
  • مهدی: دیدار‌های سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود