Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال درباره پرداخت مطالبات سرمربی این تیم و مصاحبه استراماچونی توضیحاتی ارائه کرد اما همزمان سرپرست موقت این باشگاه اعلام کرد که برای بازگرداندن این سرمربی ایتالیایی حاضر است مدت قرارداد او را طبق خواسته اش به یکسال کاهش دهد! 

به گزارش تابناک ورزشی، به نظر می رسد تاکتیک قهر کردن مرد ایتالیایی و ترک تمرینات تیم استقلال در حساس ترین روزها مثمرثمر بوده است و مدیران استقلال و وزارت ورزش تسلیم خواسته های استرماچونی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود همه تعارف ها و مصاحبه های احساسی آندره آ استراماچونی و اظهار علاقه و عشقش به استقلال و هواداران این تیم، گفته می شد که مرد ایتالیایی شروطی برای بازگشت به تیم تهرانی دارد که در هیچ مصاحبه ای نیز حاضر نشد مستقیما و شفاف درباره صحت و سقم این خواسته ها اظهارنظر کند و حتی یکی از آنها را صراحتا رد کند. او همواره در مواجهه با شفاف سازی درباره درخواستش برای کاهش مدت قرارداد، بحث را به مسایل فرعی کشانده و جواب دقیقی به افکارعمومی و خبرنگان نداد.

آیا استقلال چیزی که استراماچونی نمی خواهد را پیشکش کرده است؟

با اینحال در کنار بیانیه ای که سایت رسمی باشگاه استقلال امروز منتشر کرد، خلیل زاده سرپرست استقلال با گفته هایش که در بخش خبری غروب امروز صداوسیما نیز تایید و پخش شد، روی تقاضاهای جدید مرد ایتالیایی را تلویحا صحه گذاشت! استقلال حالا هم با کاهش مدت قرارداد موافق است و هم آماده امضای قرارداد تازه! این یعنی قرارداد قبلی با همان نامه هفته قبل استراماچونی دود شده و به هوا رفته است!

به نظر می رسد عدم پرداخت به موقع مطالبات قانونی استراماچونی، فسخ قانونی وی را به همراه داشته است و این مربی حتی در صورت دریافت حق و حقوقش طبق قرارداد قبلی، حاضر نیست به استقلال برگردد و به همین خاطر سرپرست موقت آبی ها رسما اعلام کرده است که نه تنها حاضر به عقد قرارداد جدید با این مربی که پس ازمدتها نتایج خوبی با تیم گرفته، شده است بلکه می تواند با رقم قبلی مدت قرارداد را به نصف کاهش داده و از دو سال تنها یک سال در استقلال بماند!

این علامت تسلیم و بالابردن کامل دست ها مقابل مربی حرفه ای است که به رغم نتایج مطلوب و نمایشی فوق العاده، در روزهای حساس تیم را ترک کرده و از ایتالیا برای هواداران استقلال، بازیکنان و مردم ایران نامه شفاهی فدایت شوم می فرستد و همچنان مدعی است که به قراردادش پایبند است و تنها تضمینی عینی و محکم برای دریافت مطالباتش می خواهد. اگر این ادعا درست باشد باید از مدیران استقلال پرسید چرا امتیازاتی که این مربی کاربلد نخواسته را تقدیمش می کنند؟

به نظر می رسد این بازی قایم باشک از دوطرف ادامه دارد و استراماچونی بدون اینکه بخواهد تلفاتی از محل محبوبیت خود بدهد، خواستار کار در استقلال با ارقام بالاتری است که تاخیر در پرداخت حقوقش این بهانه را برایش مهیا کرده است و حالا این پاس گل فتحی و دوستان، احتمالا چندمیلیارد ناقابل برای بیت المال و باشگاه دولتی آب خواهد خورد. هرچند فتحی برکنارشده و مدیران ارشد وزارتخانه موفق شده اند با یک تغییر مهره، تقصیرها را از گردن خود ساقط کنند.

بیانیه سایت استقلال و سکوت درباره شروط جدید سرمربی

در حالی که مدیران آبی در برخی موضع گیری های خود طی روزهای گذشته مدعی بودند که جمعه سرمربی ایتالیایی را با جلب رضایت به تهران می آورند، سایت باشگاه استقلال امروز طی اطلاعیه ای سعی در تکذیب حواشی ای کرده است که بخاطر عدم تحقق وعده ها دوباره قوت گرفته است. این سایت نوشت:

«در حالی که باشگاه استقلال پیشتر از رسانه‌ها درخواست کرده بود از نشر اخبار کذب و دور از واقعیت جداً خودداری کنند، متأسفانه امروز شایعات ادامه‌داری از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شد که موجب تشویش اذهان هواداران عزیز استقلال شد.

یکی از این اخبار، مسائل مربوط به پرداخت مطالبات آقای استراماچونی بود که باشگاه استقلال ضمن تکذیب اخبار نادرست پیرامون این ماجرا، اعلام می‌کند که تمام مطالبات آقای استراماچونی توسط اسماعیل خلیل‌زاده به سفارت ایران در ترکیه تحویل داده شده و سفارت ایران در ایتالیا ضمانت پرداخت این پول به حساب اعلام شده توسط آقای استراماچونی را داده است.

خبر دوم که نوعی بی‌اخلاقی رسانه‌ای بود، در یکی از رسانه‌ها مصاحبه‌ای از قول آندره‌آ استراماچونی منتشر شد که طی آن از قول ایشان در خصوص معاون سابق باشگاه استقلال و مدیریت وقت آبی‌پوشان مطالبی مطرح شده بود که آقای استراماچونی اظهارات منسوب به خود را تکذیب کرد. استراماچونی در همین رابطه گفت: من به جز مصاحبه‌هایی که در تلویزیون‌های مختلف انجام داده‌ام، اظهارات دیگری در خصوص مدیریت باشگاه استقلال و مسئولان سابق این باشگاه نکرده‌ام و این نقل قول‌ها را تکذیب می‌کنم. گفتنی است که باشگاه استقلال به طور قطع با این شیطنت رسانه‌ای برخورد خواهد کرد.»

تکذیب از زبان سرمربی که بارها با رسانه ها ارتباط گرفته است

برخی خبرهایی که طی روزهای گذشته از مجاری رسمی به رسانه ها داده شده بود، حاکی از حضور خطیر معاون سابق باشگاه به نمایندکی از طرف این تیم در مذاکرات بازگرداندن استرا بود. البته این خبر چندان هم دور از ذهن نبود چراکه همین خطیر اولین بار نام استراماچونی را طرح کرد و به رغم مخالفت چندین عضو شاخص هیات مدیره استقلال او را به تهران آورد. حالا هم طبیعی است که استقلال با سرپرست جدید که نشان داده ید طولایی در لابی و مسایل پشت پرده دارد، با استقاده از خطیر سعی کند مربی اش را از ایتالیا برگرداند.

اما تکذیب سراسیمه نقش این فرد در مشکلاتی که برای استراماچونی در بدو ورودش به تیم جدید ایجاد شده است، نشانگر نوعی از سردرگمی و تضاد و اختلاف در لایه های درونی باشگاه استقلال است. همان آشفتگی و چند دستگی هایی که طی تمام فصل های اخیر مانع نتیجه گیری یکی از بزرگترین باشگاه های آسیا شد و یک به یک انواع مربیان و ترکیب ها را در این مجموعه ناکام گذاشت.

حالا بار دیگر بازی های خاله زنکی و باندبازی های تمام ناشدنی فرصت پیدا کرده است که بهترین تیم نیم فصل نخست لیگ ایران را زمین زده و از رسیدن به رویای هواداران یعنی فتح لیگ برتر محروم سازد.

ارسال تکذیبیه از زبان سرمربی حرفه ای که در همین مدت چند روز پس از خروج ناگهانی اش از ایران، بارها با رسانه های مختلف داخلی و خارجی و حتی برخی تلویزیون های بیگانه و بعضا معاند گفتگو کرده است، از آن دست اشتباهات بزرگی است که خامی و ناپختگی مدیران باشگاه در کنترل صدای رسمی منتشره از طرف این مجموعه را به اثبات می رساند، صدایی که می تواند اتحاد و وحدت شکل گرفته پس از نتایج درخشان اخیر باشگاه را به چالش بکشد و در خدمت منافع باندی خاص قرار گیرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 پست پلاس عبدالمالک ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 پوکی استخوان برگشت استراماچونی بازگشت استراماچونی استراماچونی برگشت قهر استراماچونی استراماچونی قرارداد استراماچونی قرارداد جدید استراماچونی خلیل زاده استقلال کاهش مدت قرارداد انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 پست پلاس عبدالمالک ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 پوکی استخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز

به گزارش قدس آنلاین، حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ های تبریز حاضر می شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می شود. پرسپولیسی ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

دیگر خبرها

  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • موزه فسیل مراغه گنجینه‌ای از مهره داران ارزشمند
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان
  • نماهنگ | راضی هستم، قانع نیستم