Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@20:40:07 GMT

مراسم تودیع اعضای سابق هیات مدیره باشگاه پیکان

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۳۴۲۷

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، مدیرعامل باشگاه پیکان طی جلسه ای با حضور مدیران باشگاه و همچنین حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال، محمد ترکاشوند سرمربی تیم والیبال و شعبانیان سرمربی تیم والیبال بانوان، از اصغر آب خضر، فرهاد طلوع کیان و زهره سادات ناظری سه عضو پیشین هیات مدیره باشگاه بخاطر تلاشها و زحماتشان در طول مدت حضورشان تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود شیعی عنوان کرد: اعضای سابق هیات مدیره طی سالهای حضور در پیکان با تجربه مدیریتی خود، نقش ارزنده را در پیشرفت و تحولات باشگاه برعهده داشتند. برای هر سه نفر در ادامه خدمتشان توفیق در راه خدمت به جمهوری اسلامی ایران را خواستاریم.

در پایان این دیدار حاضرین در جلسه  با اهدای یادبودی از زحمات و تلاش های اعضای هیات مدیره تقدیر کردند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: باشگاه پیکان زهره سرمربی تیم فوتبال فوتبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعی شماره یک MVP والیبال ایران اینجاست

به گزارش "ورزش سه"، پوریا حسین خانزاده دریافت کننده قدرتی تیم فولاد سیرجان ایرانیان، همانند بازی اول برابر پیکان تهران، شب درخشانی داشت و با کسب بیست و چهار امتیاز نقش اول بازگشت رویایی برابر پیکان را ایفا کرد.

پوریا حسین خانزاده از هفته اول لیگ تا دیشب سیر پیشرفت عجیبی داشته و تقریبا در تمامی بازی ها مرد اول تیمش بوده است. این بازیکن بیست ساله با این عملکرد کاندیدای اول ارزشمند ترین بازیکن لیگ برتر والیبال خواهد بود که احتمالا این جایزه را حتی در صورت عدم قهرمانی به خود اختصاص خواهد داد.

باید دید پوریا حسین خانزاده با توجه به تجربه سال گذشته خود در تیم ملی می تواند همین عملکرد را در صورت دعوت توسط موریسیو موتا پائز به تیم ملی والیبال ایران تکرار کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد
  • پست پرترافیک تیم‌ملی یک مدعی جدید پیدا کرد
  • مدعی شماره یک MVP والیبال ایران اینجاست
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • عطایی و شاگردان به فینال رسیدند
  • لیگ برتر والیبال؛ فولاد کام‌بک کرد و فینالیست شد
  • پیمان اکبری: همه بازیکنان را رصد می‌کنم/ خودباوری نداشتیم
  • نیمه‌نهایی حساس والیبال با یک ساعت تاخیر
  • زمان نیمه نهایی لیگ والیبال تغییر کرد
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد