Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان درباره موضوعات منطقه‌ای و اتفاقات داخلی لبنان به ایراد سخنرانی پرداخت.

دبیر کل حزب‌الله لبنان ضمن تشریح تحولات داخلی اخیر لبنان گفت: آمریکا و برخی رسانه‌های عربی از همان روز اول تظاهرات به دنبال نشر این توهم بودند که تظاهرات و اغتشاشات علیه حزب‌الله است، اما معترضان از روز نخست خواستار همکاری حزب‌الله با آن‌ها بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا پیشتر گفته بود «مشکل اصلی لبنان، حزب‌الله است و ما هم به مردم لبنان کمک می‌کنیم تا از شر حزب‌الله خلاص شوند»، آیا واقعا اینطور است؟ آمریکا و اسرائیل تظاهرات اخیر را بهترین فرصت برای ضربه‌زدن به حزب‌الله می‌دانستند و یا آنکه بیروت را وادار به امضای توافق‌های تحمیلی (نفت و گاز) کنند.

نصرالله تصریح کرد: مقامات آمریکا مدام می‌گویند حزب‌الله «نیروی تروریستی» و خطری برای مردم لبنان است. بله ما با افتخار اعلام می‌کنیم خطر بزرگی هستیم برای موجودیت و زیاده‌خواهی اسرائیل، برای طرح‌ها و هیمنه اسرائیل و آمریکا در منطقه، اما نه برای مردم لبنان.

دبیر کل حزب الله در ادامه خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها، چون نتوانستند با شیوه‌های مختلف جنگ، تحریم و جنگ رسانه‌ای حزب‌الله را شکست دهند، حالا دارند مشکل خود (وجود حزب‌الله) را به جای مشکل مردم لبنان جا می‌زنند، اما مردم، حزب‌الله را دوست دارند.

وی تاکید کرد: آمریکا با دروغِ کمک مالی به دولت و مردم لبنان می‌گوید سلاح بازدارندگی خود (حزب‌الله) را کنار بگذارند. مردم به سرگذشت کشور‌های عربی منطقه نگاه می‌کنند که به امید کمک اقتصادی خواسته‌های آمریکا را برآورده کردند، اما هم مشکلاتشان حل نشد و هم نقش منطقه‌ای خود را از دست دادند.

سید حسن نصرالله با بیان اینکه آمریکا و کشور‌های عربی با شیوه‌های متنوع به دنبال تفرقه بین مردم کشور‌های محور مقاومت هستند افزود: خیلی از جریان‌ها و رسانه‌های خارجی اخیرا با تحریف سخنان برخی مقامات ایرانی در پی تحریک مردم لبنان هستند و مردم نیز بدون مراجعه به متن اصلی سخن زود تحریک می‌شوند. از مردم و دولت لبنان می‌خواهم که هوشیار باشند و فریب موج رسانه‌ای ضدایرانی و ضدمقاومت نخورند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حزب الله لبنان سید حسن نصرالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

رسانه‌های لبنان از هدف قرار گرفتن یک دستگاه خودروی سواری در حمله پهپادی در عمق خاک این کشور خبر دادند که گفته می‌شود رژیم اسرائیل دست به این حمله زده‌ است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،  منابع خبری در لبنان امروز سه شنبه از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در اطراف شهرک عدلون بین صیدا و صور واقع در جنوب لبنان خبر دادند.

شبکه المیادین گزارش داد پیکر یک شهید از داخل خودرویی که هدف  پهپاد رژیم صهیونیستی در مسیر عدلون قرار گرفت، خارج شد.

.

 

این منبع به هویت فردی که در این حمله به شهادت رسیده اشاره ای نکرده است.

حزب الله لبنان تاکنون به این حادثه واکنشی نشان نداده است. با این حال رسانه‌های غیررسمی رژیم اسرائیل  از احتمال عملیات ترور در لبنان خبر می‌دهند.

حزب‌الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کردمقاومت لبنان 2 پایگاه‌ اسرائیل را هدف قرار داد

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بقاع غربی

از سوی دیگر، خبرگزاری رسمی لبنان از سه نوبت حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جبل ابوراشد در ارتفاعات منطقه الجبور در بقاع غربی خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که زیرساخت‌های نظامی حزب الله در منطقه «یارون» در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • اسرائیل در کجا متوقف می شود؟
  • لحظات برخورد عظیم بمب اسرائیل به ساختمان حزب الله
  • حمله پهپادی سنگین حزب الله به بندر حیفا اسرائیل+ فیلم/افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۱۸۳ تن
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان
  • چهره منطقه پس از«طوفان الاقصی»و پاسخ تنبیهی ایران دگرگون خواهد شد
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم