Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@08:20:09 GMT

هجمه‌ها علیه تیم ما عادلانه نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۳۴۶۸

هجمه‌ها علیه تیم ما عادلانه نیست

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: هجمه‌های علیه تیم ما عادلانه نیست و قلعه نویی سن پدر شخصی را دارد که از او سوال می پرسید و همه ما منتظر او هستیم تا از قلعه‌نویی عذرخواهی کند.

مهدی مهدی زاده پس از پیروزی تیمش برابر تیم فوتبال پیکان اظهار کرد: می‌دانستیم که بازی سختی داریم. در جام حذفی با این تیم بازی کرده بودیم و می دانستیم که تیم خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز ما برای کسب ۳ امتیاز به میدان آمده بودیم؛ چرا که ۳ امتیاز در جدول به ما خیلی کمک می‌کرد و خدا را شکر با کمک تمام بازیکنان و کادر فنی توانستیم هر ۳ امتیاز را کسب کنیم.  

به گزارش ایسنا، بازیکن تیم فوتبال سپاهان با اشاره به مصدومیت پورقاز گفت: گل‌های این دیدار را به عزت تقدیم می کنیم. شخصاً به عزت بسیار نزدیک بودم و با هم رفیق هستیم. خبر مصدومیت او واقعا ناراحت کننده بود. از خبر مصدومیت او ناراحت شدم. دلم برایش تنگ شده است و امشب به دیدن او می‌روم.  

وی اضافه کرد: با توجه به مصدومیت پورقاز در ترکیب قرار گرفتم و امیدوارم توانسته باشم کمکی به تیم بکنم. بازی کردن برای بازیکنان مهم نیست و هدف همه ما کمک کردن به تیم است تا در پایان لیگ شرمنده هواداران نباشیم.  

مهدی‌زاده در واکنش به حواشی ایجاد شده بر علیه سپاهان تاکید کرد: متاسفانه اشتباهات داوری که به نفع تیم خودشان است را نمی بینند. در هر بازی ممکن است اتفاقاتی رقم بخورد و در بازی شهر خودرو همان‌طور که یک پنالتی برای آنها گرفته نشد، یک پنالتی هم برای ما سوت زده نشد.

وی افزود: اما متاسفانه جمله هایی علیه تیم ما وارد می کنند. معتقد هستم صحبت ها و حرکات خبرنگاران در کنفرانس پس از بازی ما برابر شهر خودرو نامناسب بود. قلعه نویی سن پدر شخصی را دارد که از او سوال می پرسید و همه ما منتظر او هستیم تا از قلعه‌نویی عذرخواهی کند. هجمه‌های علیه تیم ما عادلانه نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتبال ایران تيم فوتبال سپاهان تيم فوتبال پيكان مهدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد.

به گزارش فارس، پس از انتخاب حسین عبدی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان، مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فنی که ریاست آن را مجید جلالی در اختیار دارد، عملکرد گزینه‌های مختلف را برای هدایت تیم نوجوانان بررسی کردند.

یکی از نفرات مدنظر جلالی برای سرمربیگری تیم زیر ۱۷ سال حمید مطهری، مربی فعلی تیم ملی بزرگسالان کشورمان بود و برهمین اساس پیش از عید نوروز رئیس کمیته فنی و مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال ایران به دستیار سابق خود در تیم‌های سایپا، پیکان و نساجی چنین پیشنهادی را مطرح کرد.

هفته گذشته نیز جلالی نشستی را با مطهری برگزار کرد که او پس از مخالفت ابتدایی خود، در این جلسه رسما دلایلش برای قبول نکردن این پیشنهاد را توضیح داد.

مطهری که نقش مهمی در برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان دارد، امروز نیز با نظر امیر قلعه‌نویی راهی انزلی شد و دیدار ملوان و سپاهان که با برتری ۲ بر یک شاگردان مورایس تمام شد، تحت نظر قرار  داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حسین عبدی: جام ملت ها؟ هدف مان قهرمانی در جام جهانی است!

دیگر خبرها

  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت
  • دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی برای یک همایش
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی و جلالی
  • دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره
  • دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا
  • دعوت از قلعه‌نویی در گردهمایی بزرگ مربیان قاره