Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@14:25:52 GMT

پیام بهنوش طباطبایی به دیوید بکهام

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۳۵۲۲

پیام بهنوش طباطبایی به دیوید بکهام

به گزارش اقتصادآنلاین، کم‌تر از ۲۴ ساعت پس از آن‌که دیوید بکهام، فوتبالیست سرشناس جهان، عکسی از حضورش در پشت صحنه نمایش «مری پاپینز» در لندن را منتشر کرد، بهنوش طباطبایی، در اینستاگرامش، واکنشی طنزآمیز به آن نشان داد.

طباطبایی در اینستاگرامش نوشت: «به نظرم اگه جناب دیوید بکهام به تماشای مری پاپینز ما می‌توانستند بیایند، متوجه می‌شدند که من قشنگتر مری رو بازی می‌کنم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... حیف که دستشون از اینجا کوتاه است.»

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پشت صحنه فوتبالیست دیوید بکهام بهنوش طباطبایی مری پاپینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» و چرخش گرایشات به سمت ایران در معادلات سیاست خارجه

مدیر دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به شور و هیجان ایجاد شده در بین ایرانیان پس از عملیات «وعده صادق»، گفت: اگر این هیجان ایجاد شده خوب مدیریت شود، باعث می‌شود در معادلات آینده سیاست خارجه گرایش‌های زیادی به سمت جمهوری اسلامی داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، کامران شیوندی در نشست بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبایی که پیرامون دفاع مشروع ایران و عملیات «وعده صادق» برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگار لبنانی جمله خوبی مطرح کرد که ایرانی‌ها تلافی از صدر اسلام و زمانی که یهودی ها خاکروبه روی پیامبر می‌ریختند تا امروز را گرفتند.

وی با بیان اینکه این عملیات باعث «لالی اختیاری» صهیون‌ها و طرفداران آنها شد، درباره «لالی اختیاری» توضیح داد: لالی اختیاری زمانی رخ می‌داد که پدر و مادر در تربیت فرزند خود ناکارآمد باشند و فرزند خلاف ارزش‌های والدین و جامعه رشد کند؛ از این رو والدین لالی اختیاری گرفته و حرف نمی‌زنند. حتی افراد حاضر در نشست شورای امنیت سازمان ملل هم در حد معاونین شرکت کرده بودند و سفرا نبودند. سفرا عقب‌نشینی کرده بودند و این یعنی از درجه اهمیت کار کاسته شده بود.

مدیر دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه عملیات وعده صادق پدیده fud را ایجاد کرد، توصیح داد: f به معنای ترس، u به معنای عدم اطمینان و d به معنای ابهام و شک است. ایران این امر را به خوبی اجرا کرد و اگر بخواهید عملیات روانی علیه کسی اجرا کنی باید این fud را اجرا کنی.

شیومدی با بیان اینکه این عملیات طرف مقابل را دچار اضطراب فزاینده کرد، ادامه داد: اولین هیجانی که ایران ایجاد کرد، هیجان تقریبی بود که همه دوست داشتند به منبع تولید نزدیک شده و هیجانات را ابراز کنند. در ایران این شور و غرور رخ داد. در جبهه مقابل نیز هیجان تبعیدی رخ داد به این معنا که انسان دوست دارد از منبع تولید آن هیجان دوری کند؛ از این رو اگر رژیم صهیونیستی عاقل باشد رفتار مشابه تکرار نخواهد کرد و دوری می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا از یگان مستقر در خط مرزی
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد
  • نظام ناسالم مناسبات بین‌المللی در برابر اقدامات اسرائیل
  • عملیات «وعده صادق» و لزوم جدی گرفتن دیپلماسی انقلابی
  • عملیات «وعده صادق» و چرخش گرایشات به سمت ایران در معادلات سیاست خارجه
  • دیوید کامرون: اسرائیل تنش‌ها در خاورمیانه را تشدید نکند
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی
  • سالم‌سازی هوای پاک محیط با پلاسمای سرد
  • پلی به گذشته؛ واکنش دیدنی دیوید سیمن مقابل شفیلد یونایتد (2003) / فیلم
  • عکس| چهره عجیب و بغض‌آلود بهنوش بختیاری