Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@19:38:56 GMT

افزایش آلایندگی هوای تهران تا روز دوشنبه

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۳۵۷۳

«محمد تقی‌زاده» معاون امور عمرانی استانداری تهران در گفت‌وگو با فارس، درباره افزایش آلایندگی هوای تهران و اقدامات صورت گرفته، اظهار داشت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی تا روز دوشنبه شاهد پایداری هوا و افزایش آلاینده‌های تهران خواهیم بود و احتمالاً فردا جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: فعلاً تصمیمی برای تعطیلی مدارس استان تهران نگرفته‌ایم و فردا در این خصوص تصمیمات لازم را در کمیته اضطرار اتخاذ می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور عمرانی استانداری تهران توصیه کرد:‌دانش‌آموزان و سالمندان از فردا تا روز دوشنبه فعالیت بدنی و ورزشی در فضای باز نداشته باشند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه فردا بارانی است

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از بعد از ظهر روز جمعه تا دوشنبه هفته آینده به تناوب امواجی کوتاه جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در بعضی ساعات سبب وزش باد، رگبارهای موقت باران و احتمالا رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد زورآوند امروز _ پنجشنبه سی‌ام فروردین _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، هوای استان تا اواسط روز جمعه کمی تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد (غالباً ملایم) پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: به دنبال این شرایط از عصر جمعه تا دوشنبه هفته آینده به تناوب امواجی کوتاه جو استان را تحت تأثیر گرفته، در بعضی ساعات سبب وزش باد، رگبارهای موقت باران و احتمالاً رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: احتمال این بارش‌ها در نیمه شرقی و نواحی شمالی استان و در ساعتی از بعدازظهر یکشنبه تا ظهر دوشنبه بیشتر به نظر می‌رسد.

زورآوند اضافه کرد: متوسط دمای هوا تا روز شنبه در بیشتر نقاط با روندی آرام افزایش و در روزهای یکشنبه و دوشنبه کاهش پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته قصرشیرین و سومار با بیشینه دمای ۳۳ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و سنقر با دمای دو درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان بوده، طی این مدت دمای هوا در شهر کرمانشاه بین پنج و ۲۳ درجه سانتی‌گراد متغیر بوده است.

کد خبر 745678

دیگر خبرها

  • هوای امروز استان صاف تا کمی ابری
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • هوای کرمانشاه تحت تاثیر امواجی ناپایدار
  • پیش‌بینی هوای آخر هفته تهران
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • تعویض یونیت پل‌های عابر مکانیزه پایتخت
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران
  • خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی صداوسیمای کیش، ۲۹ فروردین