Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@15:54:32 GMT

نیازمند: باید در مقابل هجمه ها دوام بیاوریم

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۳۷۳۵

نیازمند: باید در مقابل هجمه ها دوام بیاوریم

دروازبان تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم بالای جدول هستیم ترس در بقیه تیم ها وجود دارد که اشتباهات داوری برای تیم مارا می بینند و اشتباهات داوری که به ضرر تیم ما هست را نمی بینند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیام نیازمند پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل پیکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بازی نکات مثبت زیاد داشت، برای اولین بار طلسم پنالتی گل نکردن شکسته شد و بعد از چند بازی مسابقه را با برد و بدون گل خورده تمام کردیم که جای خوشحالی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص پنالتی که برای تیم پیکان گرفته نشد ، تصریح کرد: برای سپاهان پنالتی بود زیرا دست استنلی را کشیدند اما برای پیکان پنالتی نبود.

دروازبان تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه صحنه مشکوک داوری امروز وجود نداشت، خاطر نشان کرد: صحنه ای نبود که روی بازی تاثیر گذار باشد، تیم برتر زمین بودیم، پیکان موقعیت داشت اما ما بهتر بودیم و توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

نیازمند اضافه کرد: تیم بالای جدول هستیم ترس در بقیه تیم ها وجود دارد که اشتباهات داوری برای تیم مارا می بینند و اشتباهات داوری که به ضرر تیم ما هست را نمی بینند. در بازی با نساجی کسی از گل آفساید این تیم نمی گوید اما از گل دومی که ما به ثمر رساندیم صحبت می شود. باید با این هجمه ها بجنگیم و با حمایت هواداران و باشگاه می توانیم دوام بیاوریم.

وی در رابطه با قهرمانی نیم فصل، گفت: مهم نیست اما قهرمانی در پایان فصل مهم است. امیدوارم به این روند خوب ادامه دهیم.

کد خبر 400942

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پیکان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!

به گزارش "ورزش سه"، کانسلو هفته بسیار سختی را در ترکیب بارسلونا سپری کرد و دو اشتباه مهلکی که برابر پاری سن ژرمن در رقابت‌های لیگ قهرمانان و مقابل رئال مادرید در لالیگا داشت یکی از دلایل اصلی شکست این تیم در هر دو بازی بود.

این ستاره پرتغالی در جریان بازی برابر پاری سن ژرمن از مهار عثمان دمبله و انجام وظایف دفاعی‌اش غافل شد و همین موضوع باعث شد که تیمش گلی را دریافت کند و در نهایت از سود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز بماند.

تکرار این اتفاق در بازی برابر رئال مادرید مقابل لوکاس واسکز و گلی که بارسلونا از آن سمت دریافت کرد خشم هواداران بارسلونا را بیش از پیش از این بازیکن شعله‌ور کرد و حالا به نظر می‌رسد که این دو دیدار تاثیر مستقیمی در آینده او در این باشگاه داشته است.

روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده است که مدیران بارسلونا به دلیل دو اشتباه مهمی که این بازیکن در دیدارهای سرنوشت‌ساز این فصل انجام داده دچار تردید برای حفظ او در فصل آینده شده‌اند و شاید کانسلو مجبور شود در پایان فصل بار دیگر به منچسترسیتی برگردد. هرچند گفته می‌شود که مبلغ مد نظر سیتی برای فروش این بازیکن هم در تصمیمی که مدیران این باشگاه گرفته‌اند بی‌تاثیر نیست.

دیگر خبرها

  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • سوت سرنوشت
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!